Date Night.

6.7K 82 3
                                    

Amy's synsvinkel:
Marcus var sq okay, han sagde til mig at jeg skulle glemme den kælling fuldstændig, og nyde min succes, jeg var jo allerede nominerede til New artist of the year til VMA's og det var stort for mig. Han havde jo ret jeg skulle glemme Tassi, hun var intet værd, og var ikke længere en del af min verden. ''Hvad siger du til at gå ud og få noget at spise?'' spurgte han med et smil. Jeg kiggede undrende på ham. ''Invitere du mig ud?'' spurgte jeg. ''J-ja'' stammede han lidt. Jeg fniste. ''Jamen det vil jeg meget gerne, giv mig bare lige 20 minutter'' sagde jeg. Han lyst op i et smil. ''Selvfølgelig'' sagde han. Jeg gik ud på badeværelset. Fuck, jeg havde brug for Dellan.

Mig: BADEVÆRELSET OM 5!

Dellan: Javel sir!

Jeg fandt noget tøj, og skyndte at skifte til det. Jeg fjernede min make-up, og gik på toilettet. Det bankede på døren. ''Amy'' sagde Dellan. Jeg åbnede døren, og trak ham ind. ''Hvad så?'' spurgte han forvirret. Jeg har en date med Marcus om 15 minutter'' sagde han panisk. ''Ihhhh!'' hvinede han. ''Okay, sit your ass down'' sagde han. ''Jeg skal nok gøre dig perfekt på 5 minutter'' tilføjede han. Nogengange så tror jeg altså ikke på at han ikke er bøsse..
Harry's synsvinkel:
Jeg gik ind i Amy's bus, og så selvfølgelig de andre fra hendes crew. Hende, og Dellan kom ud fra badeværelset, og hun lignede en million. ''Harry'' sagde hun glad, og krammede mig. ''Hvad så? Hvor skal du hen?'' spurgte jeg. ''Jeg skal på date med Marcus'' svarede hun med et smil. Jeg blev måske en smule jaloux, men sammentidig viste jeg også godt at hende og jeg nok aldrig ville blive til noget. ''Fedt, god fornøjelse til jer'' sagde jeg. ''Taaaaak'' sagde hun, og kyssede min kind. ''vi ses senere'' sagde hun, og gik ud af bussen. Jeg sukkede og dumpede ned i sofaen. ''Hvad så?'' spurgte Dellan, og satte sig overfor mig. ''Ja hvem vil ikke have hende, der alt for meget konkurence'' svarede jeg. Han grinte lidt. ''Kæmp for det, ellers sker der aldrig noget'' sagde han. Jeg nikkede, for han havde jo fuldstændig ret.

Do you remember {1D}Where stories live. Discover now