Amy's synsvinkel:
Helt ærligt, hvorfor var jeg gået med til at sige at Justin og jeg på en måde datet, for det gjorde vi overhovedet ikke, jeg var stadig forvirret over hele Harry situationen. Han kyssede min kind. ''Jeg går backstage nu'' hviskede han til mig. Jeg nikkede, og Justin gik om bagved sammen med Niall af en eller anden grund, men jeg lod det ligge. Scooter havde sagt at han syntes mit nye album allerede var godt, men der var ikke planer om at den skulle være færdig i nærmeste fremtid eftersom jeg stadig var igang med at turnere med One Direction. ''Jeg smutter lige på toilet'' mumlede jeg. Alfredo nikkede, og jeg skyndte mig ud på toilettet. Jeg skulle egentlig ikke tisse, jeg havde bare brug for noget luft. Døren gik op, og ud af det blå kom Harry traskende ind. ''Øhm.. Hvad laver du her?'' spurgte jeg. ''Helt ærligt, så ville jeg gerne tale med dig'' sagde han, og gav mig det typiske skæve smil. For god sake dreng, stop med at tænde mig på den måde. ''Mhmm'' mumlede jeg. ''Er det rigtigt dig og Justim dater'' spurgte han. ''Nej, og det har vi heller aldrig sagt'' svarede jeg. ''Nej men du hentydede til det'' mumlede han. Jeg trak på skulderne. ''Og hvad så'' sagde jeg halv irriteret over at han skulle udspørge mig sådan. Han pressede mig op af muren. ''Jeg ved du vil'' hviskede han i øret på mig. Jeg følte mig helt klart ikke tryg ved det her. ''Harry'' mumlede jeg afvisende. Han flettede den ene af hans gigant hænder ind i min, og nussede mig på kinden med den anden. ''Kender Justin måske til din tatovering'' mumlede han, og hentydede til den jeg havde fået lavet, dengang sammen med ham. ''Ved Justin måske hvor sexede du ser ud når du danser'' fortsatte han. ''Kender han til wonderwall som du tit synger når du er alene''. Okay, nu var det creepet. Han kyssede mig på halsen, og et split sekund efter havde han forladt rummet. Så han ville lege mystisk, for den rolle er allerede taget af Zayn. Jeg rystede på hovedet, og gik ud igen hen til bordet. Jeg kunne regne ud at Justin skulle synge snart. ''Hvad tog dig så langtid'' spurgte Alfredo. ''Justin stoppede mig med champagne'' løj jeg. Alfredo nikkede med et mærkeligt smil plantede i fjæset, men det valgte jeg også bare at ignorere. Jesus, hvad fuck sker der egentlig, jeg har ikke styr på en skid længere. Jeg prøver at ignorere alt, komme udenom tingene. Jeg tager altid de lette veje, og alligvel føre det til en svær en. Jeg viste ikke hvad jeg skulle sige eller gøre foran pressen. Det eneste middel jeg kan forsvare mig selv med er Twitter. Jeg bliver nød til at slappe af, og tage et skridt af gangen. Ligemeget hvor meget Harry ville spille mystisk. Jeg ville nyde min sidste aften med Justin inden vi skal videre.♬Your secret tattoo, the way you change moods.
The songs that you sing when you're all alone.
Your favorite band, the way that you dance♬
YOU ARE READING
Do you remember {1D}
FanfictionHvordan tror i det er at være ABVFA (Aller Bedste Venner For Altid), med Niall Horan. Tjaaa? Det kunne vi jo spørge Amy Green om, for det er hun nemlig. Men hun savner Niall, og har ikke set ham siden X-Factor, hvor hun fortalte ham, at hun var fore...