"Μ' αρέσει που σου είπα πως τίποτα δεν είναι όπως φαίνεται!", ακούγεται η φωνή του Ντίνου μέσα στο σκοτάδι.
Ανοίγω τα μάτια μου μπερδεμένη. Πώς μπήκε στο σπίτι μου αυτός;
"Τι στο διάολο κάνεις εδώ; Δεν έγινα κατανοητή ότι δεν θέλω να σε ξαναδώ, ούτε εσένα ούτε τον άλλο;", του λέω έτοιμη να εκραγώ.
"Δεν είμαι εδώ για να σε εκνευρίσω και πίστεψέ με θα φύγω. Αλλά πριν φύγω πρέπει να τα μάθεις όλα."
"Πόσο περισσότερο θέλεις να με πληγώσεις πια; Δεν σου έφτασε τόσο;", του λέω ταραγμένη αλλά για κάποιο λόγο δεν μπορώ να κουνηθώ.
Θέλω να τον διώξω, να τον εμποδίσω να συνεχίσει να με πληγώνει αλλά είμαι ανήμπορη να κάνω την οποιαδήποτε κίνηση. Επομένως, στέκομαι απλά εκεί ξαπλωμένη, καθώς ο Ντίνος συνεχίζει την εξιστόρησή του.
"Έστω, λοιπόν, ότι ήμασταν ΤΟΣΟ μαλάκες και οργανώναμε όλη αυτή την πλεκτάνη εις βάρος σου.. Γιατί να σου το πούμε; Εννοώ γιατί να ρισκάρω τη φιλία μου με την κολλητή μου και γιατί να ρισκάρει ο Ίαν να χάσει την κοπέλα του; Ακόμη κι αν ίσχυε ότι όλα είναι ψέματα θα μπορούσαμε να μην σου το πούμε και να περάσει το δικό μας χωρίς να το ανακαλύψεις ποτέ!"
"Αυτό υποτίθεται ότι είναι επιχείρημα τώρα; Με δουλεύεις; Δεν νομίζω ότι υπάρχει τίποτα που να μπορείς να πεις που θα αλλάξει τα πράγματα, Ντίνο. Άδικος κόπος."
"Εκτός από την αλήθεια!"
"Ωραία τότε γιατί τα ρισκάρεις όλα τώρα λέγοντάς μου την 'αλήθεια';"
"Γιατί αν δεν στην πω τώρα, ρισκάρω ακόμη περισσότερα.."
"Δεν καταλαβαίνω τίποτα.."
"Θα βγάζουν όλα νόημα στο τέλος, το υπόσχομαι! Λοιπόν συνεχίζω.. Αν θυμάσαι είχα μείνει σε ένα σημείο το οποίο ήταν πολύ βαρύ γι' αυτό και δεν συνέχισα αμέσως. Ήθελα να δω την αντίδρασή σου στα χειρότερα.. Άλλο ένα από τα τεστάκια μου σαφώς! Σου είπα να δεις πίσω από τις λέξεις, όμως εσύ έμεινες στην επιφάνεια και στην πρώτη ευκαιρία πήγες να τα καταστρέψεις όλα. Όσα έχτισες με κόπο το τελευταίο διάστημα, όλα γκρεμίστηκαν σαν χάρτινοι πύργοι με μια μόνο μου πρόταση. Όμως ποτέ δεν συνέβη έτσι στο ορκίζομαι! Μπορεί να ξεκίνησε έτσι, αλλά στην πορεία άλλαξαν όλα!"
"Μα αν μπήκατε στον κόπο να στήσετε όλο αυτό, ακόμη κι αν κάτι τα άλλαξε όλα στο τέλος, δεν σημαίνει ότι οι προθέσεις σας δεν ήταν κακές αρχικά.."
"Μα δεν ακούς.. Οι προθέσεις μας δεν ήταν ποτέ κακές. Ήξερα πόσο κουρασμένη ήσουν και ότι ακόμη κι αν δεν το παραδεχόσουν, διψούσες για έρωτα και περιπέτεια! Το μόνο που ήθελα λοιπόν ήταν να βρω έναν καλό λόγο να σε κάνω να ερωτευτείς τη ζωή και να σταματήσεις να τρέχεις και ο Ίαν ήταν ακριβώς αυτός ο λόγος, αφού πέρασε από 40 κύματα για να αποδειχτεί κατάλληλος. Όπως σου είπα και ο Ίαν ήταν ένα πιόνι κάποιες φορές. Κι όταν το ανακάλυψε έκανε πίσω μόνος του."
"Και πότε έγινε αυτό;"
"Με το που σε γνώρισε! Εκείνο το βράδυ στο μπαράκι.. Ήξερε ποιες είστε επομένως ήρθε στοχευμένα να καθίσει μαζί σας, αλλά στο ορκίζομαι από εκεί και πέρα ήταν 100% ο εαυτός του. Τίποτα δεν ήταν στημένο. Με πήρε τηλέφωνο το επόμενο πρωί και μου έλεγε πόσο δίκιο είχα για όσα του είχα πει για σένα και πόσο ερωτεύσιμη κοπέλα είσαι! Κι ότι θα είμαστε κι οι δυο παπάρες αν συνεχίσουμε να παίζουμε με το μυαλό σου, καθώς σου αξίζει κάτι πέρα για πέρα αυθεντικό κι όχι εκείνος. Κι εκείνη τη στιγμή του αποκάλυψα ότι το τελευταίο τεστάκι που έπρεπε να περάσει ήταν αυτό! Ουσιαστικά δεν θα τον άφηνα ποτέ να παίξει μαζί σου.. Το μόνο που σχεδιάσαμε μετά από αυτό ήταν να σας φέρουμε κοντά πηγαίνοντας μαζί διακοπές. Και κάπου εκεί μπήκε η Μάρα στο κόλπο, όπως είχες υποψιαστεί λογικά, η οποία περιστασιακά σιγόνταρε την κατάσταση μεταξύ σας και επίσης πρότεινε στο Χρήστο να πάρει τα παιδιά να παίξουν στο πάρτι του, το οποίο βρήκε γαμάτη ιδέα και τους προσκάλεσε μαζί μας. Όλα τα υπόλοιπα τα κάνατε μόνοι σας.. Ήταν η βαρύτητα και κανείς δεν μπορεί να αψηφήσει τους νόμους της βαρύτητας όπως ξέρεις! Για το μόνο που σε αφήνω να με κατηγορήσεις είναι ότι εγώ τον έσπρωξα πάνω σου και σου χάλασα τα σχέδια της Αμερικής, αλλά αν ήθελες πραγματικά να είσαι εκεί τώρα, θα είχες τα μάτια σου στο στόχο και δεν θα άφηνες κανέναν πειρασμό να σου τραβήξει την προσοχή! Όσο κι αν δεν θες να το παραδεχτείς, ο Ίαν ουσιαστικά ήταν η σανίδα σωτηρίας σου! Τώρα καταλαβαίνεις;"
"Απόλυτα!", απαντάω με σιγουριά. "Καληνύχτα τώρα.", λέω και γυρίζω πλευρό.
*Καλή σχολική χρονιά loves!*
YOU ARE READING
Chasing the Sunset
Fanfiction"Στη μέση μιας κοινότυπης πραγματικότητας, η ζωή οφείλει να σου δώσει ένα παραμύθι. Οπότε, ζωή, μου χρωστάς ένα παραμύθι. Δεν ξεχνώ..." Τη ζωή της Σοφίας κάθε άλλο παρά παραμύθι την έλεγες, μα είχε και τα ωραία στοιχεία της. Κυνηγούσε για πάντα το η...