24*

438 38 0
                                    


Τυλίγω την πετσέτα γρήγορα γύρω μου και τρέχω να ντυθώ γιατί κοντεύει η ώρα του πάρτι. Άντε φτου κι από την αρχή τώρα να δούμε τι θα φορέσω απόψε. Ουφ... 

Εχτές τουλάχιστον είχα τη βοήθεια της Μάρας. Τώρα δεν θέλω να την ενοχλήσω. Έχουμε και οι δυο μας μια περίεργη γεύση από τα χτεσινά γεγονότα. 

Αμάν κι αυτή η Φαίη πού είναι όταν τη χρειάζεσαι; Αρπάζω το κινητό μου και πληκτρολογώ ένα 'SOS' στη γραμμή του μηνύματος και της το στέλνω. Δεν πρόλαβαν να περάσουν 2 λεπτά όταν η Φαίη μπαίνει τρέχοντας στο δωμάτιο.

"Τι έγινε;", μου λέει τρομαγμένη.

"Και γιατί είσαι ακόμα με την πετσέτα βρε βλήμα;", αλλάζει τον τόνο της από τρομαγμένο σε θυμωμένο.

"Τι γίνεται κάτω;", τη ρωτάω αγνοώντας την ερώτησή της.

"Ήδη έχουν φτάσει οι πρώτοι καλεσμένοι του Χρήστου και συνεχώς καταφτάνουν περισσότεροι.", λέει ήρεμα.

"Εσύ σκοπεύεις να μας κάνεις την τιμή καμιά ώρα;", με ειρωνεύεται.

"Θα κατέβω μόλις αποκτήσω την παραμικρή ιδεά για το τι να φορέσω!", της λέω απελπισμένη.

"Μια ντουλάπα γεμάτη ρούχα και εσύ δεν βρίσκεις τίποτα; Και μετά αναρωτιόμαστε γιατί μας δουλεύουν οι άντρες!"

"Ναι.. Άσε τον ξινό εαυτό σου λίγο στην άκρη όμως και βοήθησέ με σε παρακαλώ! Χτες έκανα μια εντυπωσιακή εμφάνιση και σήμερα θα ήθελα να την ξεπεράσω αν γίνεται..."

"Όπα τι έχασα πάλι; Μίλα!"

"Εε να όσο έλειπες πέρασε ο Ίαν από εδώ και μιλήσαμε λιγάκι. Όλα καλά τώρα, είπε πως με συγχώρησε και..."

"ΚΑΙ ΤΙ;; Με την αγωνιά σου ζω βρε ηλίθιο πλάσμα, μη με σκας!"

"Δεν ξέρω ρε συ, έπεσε ένα φιλί..."

"ΦΙΛΙ;;;", σηκώθηκε όρθια στο κρεβάτι από την έκπληξή της.

"Κάτσε κάτω βρε ηλίθια, στο μάγουλο εννοούσα. Απλά το όλο σκηνικό ήταν πολύ γλυκανάλατο, δεν ξέρω."

"Βρε κορίτσι μου σ'αρέσει ή όχι; Τόσο απλό είναι!"

"Ξέρεις ότι δεν είναι καθόλου απλό για μένα. Τι κι αν μ'αρέσει; Σε κάτι παραπάνω από ένα μήνα θα έχω φύγει.."

"Αν συνειδητοποιούσες πόσο αφροδισιακό είναι όλο αυτό δεν θα τα σκεφτόσουν αυτά."

"Ναι γιατί πάνω από όλα σκέφτομαι το σεξ εγώ ρε. Μπράβο, το βρήκες!", της λέω ειρωνικά.

"Δεν είπα αυτό αλλά αναμένω κι εγώ η γυναίκα ένα πικάντικο νέο. Τι ζητάω πια; Να έρθεις και να μου πεις ο Ίαν έχει φανερά και κρυφά χαρίσματα!", λέει και σκάει στα γέλια.

"Καλά, τραγούδα εσύ", της λέω και της πετάω το σεντόνι στο κεφάλι.

"Όχι εγώ, ο Ίαν από λεπτό σε λεπτό. Και θα το χάσεις αν δεν βιαστείς."

"Αλήθεια, τι κάνει αυτός κάτω;"

"Την τελευταία φορά που τον είδα έκανε τον μπάρμαν και μας έφτιαχνε κοκτέιλ. Μάντεψε πού βρίσκεται αυτή τη στιγμή η αγαπημένη σου Έλενα..."

"Καλά, καλά φύγε. Χειρότερα τα έκανες, αμάν!", της λέω αγχωμένη.

"Τα λέμε κάτω!", λέει και με αφήνει πάλι μόνη μου.

Κατάλαβες; Ήρθε με αναστάτωσε κι έφυγε.. Φίλη να σου πετύχει..

Τι φοράνε τώρα;


*Άντε κι επειδή το Φθινόπωρο είναι η αγαπημένη μου εποχή, θα βάλω και τρίτο -bonus- παρτ! Καλή ανάγνωση!*

Chasing the SunsetWhere stories live. Discover now