30*

482 39 0
                                    


Τα τραγούδια διαδέχονταν το ένα το άλλο και το πάρτι δεν έλεγε να σταματήσει. Προσπάθησα για το υπόλοιπο της βραδιάς να αποφύγω τους περισσότερους ώστε να μην χρειαστεί να πω κουβέντα για όσα συνέβησαν. Όχι πριν βρω την ευκαιρία να μιλήσω με τον Ίαν πρώτα δηλαδή. Μόνο στο Ντίνο ήθελα να μιλήσω. Εκείνος μας εντόπισε λίγη ώρα αργότερα στο πίσω μέρος του κήπου και ήρθε εφοδιασμένος με ποτά. Πολλά ποτά.

"Πίνε", μου έλεγε για το υπόλοιπο της βραδιάς κι εγώ υπάκουσα.

Ο γλυκούλης δεν αναφέρθηκε καθόλου σε ό,τι συνέβη για να μη με φέρει σε περισσότερο δύσκολη θέση από ότι ήμουν ήδη. Αυτό ήταν άλλο ένα πράγμα που εκτιμούσα στο Ντίνο, εκτός από το καλό του γούστο. Ήξερε πάντα τι να πει και τι όχι την κάθε στιγμή. Απλά μείναμε εκεί να λέμε άσχετα και να γελάμε. Το είχα ανάγκη να ξεχαστώ. Και τα κατάφερα, περίπου. Είχα αρχίσει να παραδίνομαι τώρα στην δίνη μιας όμορφης ζάλης και ο Ντίνος το εκμεταλλεύτηκε και με τράβηξε να χορέψουμε. Με οδήγησε λίγο πιο μπροστά στη σκηνή από όσο θα ήθελα και υποψιάζομαι ότι το έκανε για να βρίσκομαι στο οπτικό πεδίο του Ίαν και να βλέπει πόσο το διασκεδάζουμε. Η Φαίη χόρευε με τη Βίκυ ακριβώς δίπλα μας και πιο πέρα μπορούσα να διακρίνω το Χρήστο με τη Μάρα και τις υπόλοιπες κοπέλες να έχουν μαζευτεί σε κύκλο και να χορεύουν με μια παρεά αγοριών, φίλων του Χρήστου. Ευτυχώς όλοι έχουν πιει αρκετά για να ασχοληθούν μαζί μου.

"...Και κάπου εδώ ήρθε η ώρα να σας αποχαιρετήσουμε! Σας ευχαριστούμε όλους από την καρδιά μας που ήσασταν σήμερα εδώ και ιδιαιτέρως το Χρήστο που μας κάλεσε! Είναι τιμή μας πάντα να μοιραζόμαστε λίγη από την τρέλα και τη μουσική μας μαζί σας! Ακολουθούν πολλές συναυλίες στην Αθήνα και σε όλη την Ελλάδα, οπότε stay tuned guys!!", ακούγεται η φωνή του Ίαν, καθώς το live φτάνει στο τέλος του.

Ένας χείμαρρος χειροκροτημάτων και κραυγών ακολουθεί και όλοι σπεύδουν στη σκηνή για να μιλήσουν στα παιδιά. Ο Χρήστος έχει αναλάβει τη διασκέδασή μας και βρίσκεται πίσω από τα decks. Πιο dance μουσική ακούγεται τώρα από τα ηχεία και οι περισσότεροι επιστρέφουν στην πίστα για να επιδωθούν σε ένα νέο γύρο χορού. Αφού ήπιαμε μια γύρα σφηνάκια ακόμη με τη Φαίη, αποφάσισα πως το αλκοόλ που έρεε ήδη στις φλέβες μου ήταν υπερ-αρκετό για απόψε αν ήθελα να ελέγχω τις κινήσεις και τα λόγια μου. Έπειτα κατευθυνθήκαμε και πάλι στην πίστα!

Περίπου ένα τέταρτο αργότερα, ο Ράιαν μας πλησίασε και άρχισε να χορεύει μαζί μας επιδεικνύοντας τις χορευτικές του ικανότητες. Μας άφησε και τις δυο άφωνες τολμώ να πω.

"Για πείτε, κορίτσια, μιας και ήταν η πρώτη φορά που μας βλέπετε live.. πώς σας φανήκαμε;", λέει ο Ράιαν απευθυνόμενος και στις δυο μας.

Έσπευσα να πάρω το λόγο ως πιο αντικειμενική (γελάμε) πριν αρχίσει τα μέλια η Φαίη.

"Με το χέρι στην καρδιά, το έχετε άσχημα! Έχετε τρομερή ενέργεια και χημεία πάνω στη σκηνή και μου τη μεταδίδατε κάθε λεπτό! Φαίνεται πως βάζετε την ψυχή σας σε ό,τι κι αν κάνετε και σας αξίζει μόνο η κορυφή! Πότε είναι το επόμενο live σας είπαμε;", γελάμε κι οι τρεις.

"Τόσο καλοί δηλαδή;", λέει εντυπωσιασμένος.

"Ας πούμε ότι καταλαβαίνω πολύ καλά ποιος ή μάλλον ποιοι βοήθησαν τον Ίαν να κερδίσει το X Factor!", του λέω και του κλείνω το μάτι με ενθουσιασμό.

"Άκουσα το όνομά μου;", εμφανίζεται ο Ίαν από πίσω μας αφού έχει ξεμπερδέψει από το πλήθος κόσμου που πήγε να τον συγχαρεί.

Απευθείας νιώθω ένα ρίγος στο άκουσμα της φωνής του και προσπαθώ να διατηρήσω την ψυχραιμία μου. Η Φαίη το πιάνει αυτό και αμέσως πιάνει το χέρι μου για να μου δώσει δύναμη. Γυρνάμε και οι 3 προς το μέρος του.

"Ναι εδώ ρωτάω τα κορίτσια πώς τους φανήκαμε!", απαντάει αμέσως ο Ράιαν.

"Φαντάζομαι σας αρέσαμε αν κρίνω από τον τρόπο που το διασκεδάζατε στην πίστα!", λέει χαμογελώντας και μας κοιτάζει και τις 2 φροντίζοντας να κρατήσει το βλέμμα του καρφωμένο στο δικό μου λίγο περισσότερο.

"Οι καλύτεροι όλων!", λέμε και οι δυο με μια φωνή και βάζουμε τα γέλια.

Τα 2 αγόρια κάνουν νόημα ο ένας στον άλλο και σιγά σιγά ο Ράιαν αρχίζει να τραβάει τη Φαίη πιο πέρα δήθεν και καλά για να χορέψουν. Ο Ίαν αμέσως βάζει τα χέρια του στη μέση μου και με τραβάει κοντά του.

"Έναν χορό και μετά εμείς οι δυο θα πάμε κάπου να μιλήσουμε, εντάξει;", λέει και με κοιτάζει μες στα μάτια.

Γνέφω καταφατικά και τοποθετώ τα χέρια μου γύρω από το λαιμό του, καθώς ξεκινάμε να κινούμαστε στο ρυθμό της μουσικής.

Chasing the SunsetWhere stories live. Discover now