Ránéztem Jimin-re, ő csak tágra nyílt szemmel megrázta a fejét. Gondolom nem akarja, hogy megkóstoljam. Talán bele is halnék.
- Köszi, de inkább kihagyom. Nem rég ettem. - füllentettem. A másik áldozat válaszát vártuk, így mind a ketten rápillantottunk.
- Tae, már rég elakartam mondani, de... nem tudsz főzni.
- MI????... Ez nem igaz! A tükörtojásom isteni! - mondta, miközben engem nézett segítséget várva.
Mit mondjak? Fogalmam sincs, hogy igaz-e.
- Mír' kérlek kóstold meg!A testvérének egy aprót rándult a feje. Tényleg ennyire rossz lenne? Biztos, hogy nem.
- Adhatsz egy szeletet. - ajánlottam fel, mire a szakács felvidult és vágott egy szeletet a frissen sült kalácsából. Szép, nagy darabot vágott, aztán a tányérra helyezte, így nyújtotta felém.
Most már biztos, nem léphetek vissta, meg kell ennem!
- Köszi! - mosolyogtam. Törtem egy darabot a villámmal, majd megettem.
Igaz, figyelmeztetett Taehyung, hogy kicsit rossz lett, de nem ennyire. Ezért történt, ami.Próbáltam visszafogni magam, nehogy kiköpjem.
- Milyen? - kérdezték egyszerre.- Finom, nagy jól si.... - és ebben a pillanatban köptem ki az egészet a földre. Nagyon szégyelltem magam, rögtön zsebkendőért nyúltam a pulcsim zsebéből, azzal pedig feltöröltem a süteményt. De gáz vagyok!
A két srác csak csendben nézte végig az egészet, Jimin inkább visszafojtott nevetéssel. A másik fiúra néztem, mire elmosolyodott.
- Aranyos vagy, hogy próbálkoztál. Láttam rajtad, ne tagadd! - mondta a szemembe nézve, amikor látta, hogy tiltakozni szeretnék.
- Ühm... Sajnálom, tényleg finom volt, de épp tüsszenteni akartam és...
- Mír' azt hiszem mennünk kéne. - fogta meg háturról a vállamat Ji Min és végül megadtam magam.
Felmenve és bezárva a szobája ajtaját a duettpartnerem, megkönnyebbült.
- Ez hatalmas volt!! - röhögött. - Nem tudtam, hogy te ilyet is mersz megtenni... Visszafogott csajnak hittelek.
- Az vagyok! Csak... Véletlen volt..
- Aha, oké. - nevetett.- Jobb, ha bocsánatot kérek tőle, biztosan megbántottam, nagyon bunkó voltam! - tápázkodtam fel a székről, miután már egy 10 perce a dalt gyakoroltuk.
- Azóta ezen rágótsz? Ne már! Nem volt az olyan nagy dolog. Jahh, nem esett neki jól, de ami igaz, az igaz. Most pedig megtudta, hogy nem szakácsnak teremtették.
- De akkor is...
Félre értem saját magam. Ezt nem azért teszem, mert valamit érzek Taehyung iránt. Inkább csak megbánás.
Mamám mindig behazudta nekem, hogy finom a főztöm, amikor kicsi voltam. Pár évvel később, mikor már ténylegesen tudtam valamit, vallotta be, hogy általában kidobta őket egy szalvétába. Ő ezen az időszakon megy át. Nekem még halkan kellene valahova kiköpnöm, nem a szeme láttára.- Megyek, holnap beszélünk. - lettem magabiztos egy másodpercig, aztán magamhoz tértem. - Mármint, ha szeretnél... - nevettem kínosan.
Becsuktam magam után az ajtót és le igyekeztem hozzá.
- Oh, már mész is? - kérdezte Anita hirtelen, kijőve a nappaliból.- Igen, de előbb még benézek Kim szakácshoz. - nevetgéltem. Ez nagyon rossz vicc volt Míra, máskor inkább ne szólalj meg, köszi.
- Rendben, persze! - mosolygott, majd visszament.Azt hiszem elég hangosan nevethettem, mert már kezdő szakácsunk előkészített két poharat és megtöltötte őket valami szénsavas löttyel.
- Megjöttél? - ült le, miközben a vele szemben lévő helyre rakta le az én adag üdítőmet, gondolom azért, hogy ott foglaljak helyet.
Megtettem, majd elkezdtem a kis beszédemet.- Figyelj, bocsánat az előzőért. Én... Kicsit csúnya volt ez tőlem és szeretném, ha nem értenéd félre. Én csak... Őszintén sajnálom, oké? - figyeltem végre rá, ugyanis egész eddig nem tettem meg. Ahogyan nézett, egyre jobban belemélyedtem újra a szemeibe. Amikor észre vette, hogy elbambultam az egyik kezével az asztalra könyökölt és tenyerébe rakta állát, úgy figyelt engem tovább.
- Ezért jöttél ide, hogy ezt elmond? - kérdezte végül.
- Igen. De nem csak ezt! Felszeretném ajánlani, hogy..öhm... Esetleg, ha szeretnéd megtanítanálak téged kicsivel jobban sütni. Én sem vagyok gyakorlott, de tudok ezt-azt.- Biztos? Ezt nem csak Jimin miatt csinálod? Hiszen így többet láthatnád őt... - gondolkodott el.
- Neem, dehogyis! Komolyan sajnálom.
- Akkor megegyeztünk.
- Rendben, örülök. - sóhajtottam fel.- Héé, ennyire feszült voltál emiatt? - mosolygott.
Furcsa. Az ember, ha először látná ezt a fiút nevetni, azt hinné, hogy tetteti, nem is igazán boldog. Ahogy teltek a percek a vacsoránál és itt, rájöttem, hogy már pedig ő teljes szívéből mosolyog.- Egy picit, lehet... - kínosan félre nevettem, miközben a székéből felállt és felém hajolva megborzolta hajam.
- Megígérem, hogy nem teszem ezt többé. Nagyon béna volt... - röhögött fel.
Beszélgettünk egy ideig, aztán elköszöntem a konyhában tőle és a bejárati ajtójukhoz igyekeztem, de az anyukájuk újra megállított.
- Jó éjszakát! Mond meg mamádnak, hogy imádtam a sütijét! Megadhatná egyszer a receptjét. - kacsintott viccesen.
- Úgy lesz, ígérem! Viszontlátásra. - nyitottam ki az ajtót.Bezártam magam mögött, majd hallottam utoljára Anitát megszólalni:
- Ohh, Jimin a frászt hozod rám! Mióta ülsz a lépcsőn? - szerencsémre már zárva volt a ház, ezért nem láthatták hogyan is állok ott szoborként, még vagy 10 percig.
Ez azt jelent, hogy amit beszéltem a konyhában VELE mindet hallotta? Vagy akkor még nem volt lent, ugye? Azt hiszem ma sem alszom, lesz min gondolkoznia az agyamnak.
YOU ARE READING
asian love ⇨Befejezett⇦
Fanfiction❗ÁTÍRÁS ALATT❗ "Lépteket hallottam, amik egyre közelebb jöttek és ijedtemben bebújtam a WC-be. Nem akarom, hogy bárki is így lásson. A cipő kopogás egyre hangosabb lett. Éreztem, hogy már az öltözőben vannak, keresnek. Várj, ez csak egy ember. Hol v...