33. Rész

1K 100 6
                                    

   Ma jön kettőre Emma. Már alig várom. Kiterveltük az egész itt töltött napokat. Ma film maratont tartunk, holnap folytatjuk, majd este beszélgetünk pár doboz fagyi mellett. Igen, októberben fagyizunk. Teljesen logikus.

- Sziiaaaa! - csengetett őrült módjára barátnőm a kapunkból.
- Hali! Gyere csak be! - utasítottam.
-Melyik sorozattal kezdjük? - kérdezte rögtön. - Ha nem baj, tudnék ajánlani ezer kdrámát.
- Mit..? - néztem bambán.
-Kdráma. Koreai sorozatok, amikhez hála az égnek, van felirat is! - tapsikolt.
-

Hát.. Nem tudom...
- Légyszí, biztos tetszeni fog! Csak egy részbe lessünk bele.
- Oké. - adtam meg magam.

   2 órája kezdtük el az Introverted Boss című romantikus, humoros doramát... És imádom!
- Ez az! Végre összejöttek..! - sikítoztam, mire Emma csak egy magabiztos mosollyal nyugtázta: ismét rajongóvá tett egy embert.

  Este kilenc volt már. Szinte a felénél tartottunk a történetnek, de úgy döntöttünk, inkább befejezzük a mozizást és beszélgetünk.

- Kérsz? - hoztam be egy tál popcornt.
- Uhh! - csillant fel a szeme a tálka láttán, aztán már a markában is volt a rengeteg kukorica.
- Szóval..? - kérdezte sejtelmesen tőlem.
- Mi az?
- Nem történt azóta semmi Annával?
- Nem.. És őszintén remélem, hogy nem is fog! - akadtam ki. - Rossz érzés nem segítek neki, de nem tehetem..
- Megértelek. Asszem' Jimin se menne bele.
- Biztos..? - néztem rá reménykedve.
  Emma ismeri talán legjobban a szeretett fiút, így boldog vagyok, mikor olyanokat mond, hogy "ő is ezt akarná", vagy "neki ez tetszene", stb.
- Totálisan!

  Tizenegy óra huszonkét perc van.
- Aaaah..! - ásított a mellettem fekvő lány.
- Fáradt vagy..?
- Neem, beszélj csak nyugodtan!- nézett kómásan.
- Rendben!... Képzeld múltkor találkoztam egy unikornissal...
- Nagyszerű. - mondta, nem figyelve.
- Aki rózsaszín volt.
- Tök jó. - csukta be a szemét.
- És megöleltem. - tartottam vissza a nevetést. Biztos, hogy nem figyel.
- Aha.. - beszélte félálomban.
- Aludj, te kis buta! - takartam be kuncogva, majd miután megbizonyosodtam barátosném kényelmességéről, én is követtem a példáját.

- Tudom, hogy nem hallod.. - suttogtam mellette az ágyon. - Viszont sok mindent köszönhetek neked. Hálás vagyok mindenért. - nyomott el az álom.


2016. November 1. (Szerda)

  Másnap korán keltem, hogy reggelit tudjak készíteni. Tegnap direkt megvettem a hozzávalókat egy egyszerű ételhez.
  Az egyszerű étel nálam a rántottát és virslit jelenti. Mi más..?
- Ne, ne.. Kérlek nee! - dühöngtem halkan, mikor odaégettem a tojást.

- Mit csinálsz? - bukkant elő mamám valahonnan. Hála Istennek!
- A megmentőm! Gyere és segíts légyszíves! Nem tudom mi van most velem. Még egy tojást sem tudok megcsinálni... - mentegetőztem rögtön.
- Nem rég keltél, ilyenkor én azt is elfelejtem, hogy ki vagyok.. - nevetett.

  Elkészült, és Emma felébresztése után ehettünk.
- Köszönöm, nagyooon finom volt! - pislogott nagyokat bociszemeivel az osztálytársam.
Nahh, igen. Ezeknek a szemeknek nem tud ellenállni senki. Bencének hatalmas nagy szerencséje van, hogy ez az ártatlan őt választotta.
  Mikor szomorú, a közelében lévő embereket is megtudná síratni. Viszont, amikor boldog, mindenki az.

2016. November 2. (Csütörtök)

  Tegnap nem történt semmi érdekes. Egész nap filmeztünk, befejeztük a sorozatunkat.
  Úgy éreztem nem kellene Emmát a gondjaimmal nyaggatnom, főleg nem olyannal, ami nem is biztos. Lehetetlen, hogy apának barátnője legyen. Ilyen nincs.
Csak barátok.
  Ezért meg sem szólaltam tegnap. Ma pedig folytattam a hallgatásom.
- Nem akarsz mondani valamit..? - vágott fancsali képet barátnőm. - Látszik, hogy van valami! - ült fel a kanapéra és már szét is terült.
 
  Lába az én combomon pihent, feje pedig a szék támláján lustálkodott.
Én kihúzott háttal nyugtalankodtam.
Elmondjam, vagy ne..?
Lehet csak képzelődtem!

- Nem.. Semmi.
- Oké. De, ha bármi van, szólj! - fogta meg nagy nehezen a kezem. Megszorította és folytatta.

- Igazából.. Nekem van valami. Mostanában az apám sokat van a gyerekével. Ez nem baj, félre ne értsd, hisz imádom azt a kis srácot..! - röhögött talán egy emlékkép bevillanása miatt. - De hiányzik a régi apum. - komolyodott el. - Nem hittem, hogy majd olyan lesz az életem, mint a filmekben. Elhagyatottnak érzem majd magam, mert van egy féltestvérem. Ez hülyeség... - háborodott fel. - Miért érzek én ilyet..? Mintha irigy lennék, pedig nem vagyok! - tette fel a kezét, védekezésképpen.
- Ki mondta, hogy az vagy..? - esett le.  
  Magától talán az ember lánya nem gondol ilyet. Valaki ezt mondhatta neki.

- S-senki.. Én gondolom így. - zavarban volt.
- Tuti? - húztam össze a szemem. Hazudik.
- Na, jó. De ne gondolj rögtön rosszat!
- Rendben.
- Bence.
- Hogy az a..! - kezdtem, viszont elharaptam a mondatom másik felét. Ígéretet tettem. - Vagyis.. Azta..! Miért mond ilyet az, aki szeret?
- Nem tudom.. - hajtotta le a fejét. - Mostanában nem vagyunk olyan jóban. Mintha kerülne.
- Nem lehet..!
- Szerintem mégis.

  Ezzel pedig a jó hangulat a házban eltűnt. Olyan gyorsan ment el, mint amilyen gyorsan jött. Az egyik pillanatban rózsaszín felhő keringett felettünk, majd hirtelen szürke lett. Ráadásul az eső is esik.

- Azt hiszem apámnak barátnője van. - böktem ki halkan.
- Micsoda..?! - ujjongott a lány. Reakciómat látva, inkább visszaült a helyére. - Azta..

  Picit elnevettem magam, mert az előbb valahogy én is így néztem, ahogyan most ő.
  A házban csak mamám van. Apa megint nincs itthon, azt mondta sok dolga van.

- Az a fránya kulcs! - jött egy hang kintről. Este révén először egy betörőre gyanakodtunk.
- Dehát kulcsot mondott..! - gondolkodott hangosan Emma.
- Apa!
- Apud! - mondtuk egyszerre. - Most mi lesz?
- Bújjunk el! - ajánlottam fel és egyből befutottunk a konyhába. A pult alatt ültünk a hideg padlón, míg meg nem hallottuk az ajtó nyitódását.

- Hmm.. Nincsenek ébren. - szólt apa. Felkacsolta az eddig nem használt villanyokat, majd leült a konyhába. Telefonozott.

- Meddig maradunk itt? - suttogta barátnőm.
- Amíg el nem megy. - válaszoltam.

  És igen. Fél óráig tápászkodtunk, vagy  próbáltunk nem levegőt venni, mert akkor is meghallhatott volna abban a síri csöndben, ami ott akkor volt.

- Klára..! - ugrott fel az asztaltól a férfi, miközben telefonját a füléhez szegezte. Összenéztem az osztálytársammal.

  "Ő az!" mondtam a szememmel. Csak bólintott, megértve, hogy tudja kiről beszélek.
- Holnap..? Oké, rendben. Ott várlak, elmegyek érted. - azzal letette.

  Amikor végre felsétált a lépcsőn, előjöttünk.
- Uhh, tisztára, mint egy horror sztoriban. Bujkálunk a baltás gyilkos elől. - nézett őrülten Emm'.
- Héé, ne ijeszgess már! - löktem meg gyengéden. Nevettünk egy sort, majd fellopóztunk a szobánkba.

- Jó éjt!
- Szép álmokat! - néztem oldalra a barátnőm szemébe. - Figyelj... Megtennéd, hogy ma megfogod a kezem? - mondtam, az utolsó szavakat egyre lassabban.
- Jajj, te! - ragadta meg a kért kézfejemet. - Aludj! - kacsintott.

  Két perc múlva hiába szólongattam, már bealudt. Nekem is azt kellene tennem, de nem megy.
 Egyszerűen kipattan a szemem, ha próbálkozom.
 Klára.. Klára.. Milyen ember lehet ő?

Kis idő múlva rezgett a mobilom, üzenetem jött.

Park Jimin: Miért vagy még fent...?

asian love ⇨Befejezett⇦Where stories live. Discover now