Vajon az én érzéseim is majd viszonzásra kerülnek? Szép lenne, addig is elvagyok az én rózsaszín felhőim alatt.
Hamarosan visszajöttek hozzánk a csapatunk többi tagjai, majd mehettünk is.
- Hova akartok menni? - kérdezte Taehyung.
- Nem tom'. - mondta ki őszintén Jungkook a gondolatát.
- Talán mehetnénk egy kört ezen az úton, aztán elvihetnétek hozzám. - mutattam a főútra. - Úgy értem, mire odaérünk, már este nyolc lesz... Nem kellene messzire mennünk.
- Benne vagyok! - nézett össze velem Lujza. A két hímnemű csak bólogatni tudott, nem hagytuk, hogy véleményezzék: mi eldöntöttük ketten.- Bírod a szelet? - kérdezte az új barátnőm tőlem, mikor már mindnyájan a motoron ülve vártunk, hogy zöldre váltson a lámpa. Amíg ez nem történt meg, hátul beszélgettünk.
- Nem nagyon, most kezdtem megszokni. - válaszoltam.
- Nyugi, az első utamnál nekem bedugult a fülem. Hamar megszokod. - kacsintott.Hirtelen elindultunk előre, aztán már száguldottunk is. Mármint, amennyire lehetett egy autókkal és kamionokkal teli úton.
Este fél hétkor a kapunkban leállítva a motort, csak Taehyung köszönt el tőlem. A többiekkel már elváltunk az egyik saroknál, mert nekik még volt valami dolguk.
- Akkor... Köszönöm a mai napot, vicces volt. - mosolyogtam.
- Én köszönöm. - válaszolta. - Összebarátkoztál Lujzával?
- Igen, kedvelem őt. Jungkook nem is sejti, hogy miket érez valójában.
- Miről beszélgettetek ti abban a fél órában, amíg elmentünk? - röhögött ki.
- Csajos dolgok, nem fontos.- titkolóztam.Miután megbeszéltük a nap további történését, elköszöntünk egymástól és besiettem a házba.
A hideg kirázott, mikor átöltöztem. Meg fogok fázni, érzem... Nem baj, megérte.
A telefonom rezgett, én pedig automatikusan megnéztem az új üzeneteimet. Pontosabban egyet, a legfontosabbat.Park Jimin: Hazaértél?
Horváth Míra: Honnan tudtad, hogy nem voltam otthon?
Park Jimin: Semmi, csak Hyung most ért haza.
A szívem a torkomban dobogott, a kezem pedig ezerrel izzadt, míg ezt a pár szavas mondatokat üzengettük egymással.
Udvariasan jó éjszakát kívántam neki, majd aludtam is.
Ahhh, holnap újra Kassai tanárnőval gyakorlunk. Legalább van benne egy jó dolog: Jimin.
2016. Október 11. (Szerda)
Fáradtam keltem, alig aludtam valamit, mert este még tanultam mára. Lehet hagynom kellett volna, mert eléggé nyúzottnak tűntem, amit nagyi természetesen a szeretete jeléül felhozott.
- Kincsem, nagyon csúnyán nézel ki. Jól vagy? - kérdezte, mikor beléptem a konyhában félkómásan.
- Jó reggelt! - vakartam a fejem. - Teljesen jól vagyok. Látod? - nyújtottam az ég felé kezeimet a frisseségem kimutatására. - Majd' ki csattanok az örömtől. - ásítottam, mire ő csak rám hagyta és kinevetett.
- Apropó! Keresett téged valaki tegnap, csak nem tudtam elmondani. - váltott témát.
- Telefonon?
- Nem. Idejött és beköszönt. Azt hiszem a koreai szomszédunknak a fia volt.. Tudod a jóképűbb! - emlegette Jimin-t.- Jóképűbb? - vontam fel a szemöldököm. - Már így el is nevezed őket?
- Ugyan! Csak nem jut eszembe a neve.
- Park Ji Min.
- "Párk Dzsimin" - ejtette rosszul.
- Nem.. PARK Jimin. - helyesbítettem.
- Ohh, értem már! "Párk Dzsímín"! - örült.
- Hagyjuk. - legyintettem. - Mi van a kakómmal? - mentem mellé, hogy elvegyem a már elkészült innivalómat.
YOU ARE READING
asian love ⇨Befejezett⇦
Fanfiction❗ÁTÍRÁS ALATT❗ "Lépteket hallottam, amik egyre közelebb jöttek és ijedtemben bebújtam a WC-be. Nem akarom, hogy bárki is így lásson. A cipő kopogás egyre hangosabb lett. Éreztem, hogy már az öltözőben vannak, keresnek. Várj, ez csak egy ember. Hol v...