Én pedig ismét szerencsésnek érzem magam, mert megtaláltam a helyem.
Iskola után egyből hazamentem. Gondoltam megint kelleni fog valami nagyinak a boltból. Zárva volt a bejárati ajtó, viszont kihallatszódott minden.
- Nem szégyenled magad..?! - üvöltött nagyi.A szívem szakadt meg, mikor meghallottam idős hangján ezeket a szavakat. Életemben kétszer hallottam már mamámat kiabálni. Az egyik anya halála előtti nap, egy este a szobájában. A másik alkalom pedig telefonon volt, még most sem tudom kihez beszélt akkor.
- Ugyan miért kellene..?! Szeretem őt! - kontrázott.. apa.
- Akkor mi van Míra anyjával? Szeretted őt valaha!?
- Jajj, ne legyél már ilyen, tudod, hogy igen. Nagyon szerettem őt. - lett halkabb apa.
- Akkor..?
- Nincs semmi 'akkor'. Ez van, és kész.- Ha tényleg az én fiam vagy, akkor azzal a nővel való enyelgést most rögtön abbahagyod! - utasította a férfit. Kíváncsiságomnak utat engedve, óvatosan benyitottam és lábujjhegyen a konyha felé vettem az irányt, ahonnan a zaj hallatszódott. Nem láttak, így én sem zavartam meg őket, vártam a beszélgetésük végkifejletét.
- Ohh, ne.. Mit tegyek..? - könyökölt előre apa az asztalnál ülve, mint egy ijesztő alak a filmekben. - Akkor nem lehetek többé a fiad.
- Mit mondtál..? - mama ráncai megfeszültek és sírásra készült. Még mielőtt bármit is tett volna, csak egy halk mondatot suttogott:
- Míra nálam marad. Itthon, távol tőletek. - ellentmondást nem tűrően, szúrós szemekkel apa szemébe nézett. - Csalódtam benned.
Megpofozgattam magam párszor picit, hogy felébredjek a sokktól, majd az ajtóhoz vettem az irányt. Hangosan kinyitottam, lépkedtem párat, aztán bezártam.
- Megjöttem! - kiabáltam.
- Ohh, itt vagy? - törölgette az arcát mama.
- Minden rendben? - kérdeztem felszínesen. Persze, hogy nincs.- Igen, csak nem tudom eldönteni mit főzzek estére! - nevetett.
- Megyek, sok dolgom van az irodában. - állt fel mogorván a férfi, majd felvéve az öltönyét elment.Az arcom kivirult, mikor végre ketten lehettünk. Őt is sokkal boldogabbnak láttam.
- Aranyom, van valami ötleted?
- Hmm... - gondolkodtam. - Valami leves. Ne, mégse, inkább tészta.. Vagy..!
- Látom éhes vagy! - mulatott rajtam. - Rendben, majd én kitalálok valamit. Menj csak! - mosolygott szomorúan.Ha tudnád, hogy az egészet hallottam.
Felszaladtam a szobámba tanulni. Sajnos az utolsó hetekben szünet előtt, mindig ekkora a hajtás. Dolgozatok, dolgozatok után.. Ahh. Szerencsénkre már csak egy nap van hátra, a péntek.
Talán két órája bújhattam a matek és az angol könyvet, mikor végre elkészült a szünetet jelentő étel.Apa nem jött haza este. Vajon hol aludt?
Úgy vettem észre, ez nem csak engem foglalkoztat. Este többször is hallottam nagyit magában morogni, szinte teljesen biztos, hogy a nappal elmenekülő férfiról van szó.- Hol lehet? - tettem fel hangosan a kérdést.
- Kicsoda?
- Öhmm.. Emma! - mutattam a telefonomra. - A suliban azt ígért, majd hív, de még mindig semmi.
- Értem.
2016. Október 27. (Péntek)Reggel az ajtónk nyitódására keltem. Gyorsan felöltöztem és leszaladtam. A nappaliban láttam apát, így gondoltam kikérdezem.
Háttal állt nekem, tévét nézve a kanapén ülve.- Ap..! - kezdtem, de ebben a pillanatban kezébe vette rezgő telefonját és beleszólt.
- Ohh, Klára! Örülök, hogy hívtál. - kacagott.
YOU ARE READING
asian love ⇨Befejezett⇦
Fanfiction❗ÁTÍRÁS ALATT❗ "Lépteket hallottam, amik egyre közelebb jöttek és ijedtemben bebújtam a WC-be. Nem akarom, hogy bárki is így lásson. A cipő kopogás egyre hangosabb lett. Éreztem, hogy már az öltözőben vannak, keresnek. Várj, ez csak egy ember. Hol v...