Hermiona se zájmem pozorovala máleho chlapce, který v rukou držel obří knihu a četl si. Trochu jí připomínal ji samotnou, když byla ještě dítě. Ale nebyla jediná koho ji připomínal. Byla si jistá, že už ho někde viděla, ale zároveň si byla jistá, že se nikdy nepotkali.
,,Slečno Hermiono, co znamená tohle slovo?" zeptal se a svým malým prstíkem ukazoval na slovo v knize. Hermiona se k němu naklonila a přečetla si slovo, na které ukazoval.
,,Když někdo intrikuje, znamená to, že jedná nečestně."
,,Ach tak, děkuji," poděkoval s úsměvem a znovu se ponořil do čtení.
,,Není za co," řekla a vrátila se k podepisování dokumentů.
Mezitím v druhém patře Draco Malfoy skončil se schůzkou. Byl unavený a cítil se špatně za to, že Scorpiuse nechal tak dlouho samotného na chodbě.
,,Vážně se omlouvám," začal když vyšel z kanceláře na chodbu, ale zarazil se, když na lavičce ležela pouze Scorpiusova kniha, ,,Scorpiusi?" zkusil to, ale nikdo se neozýval.
Draco popadl knížku a rozběhl se směrem k recepci. Cítil jak v něm narůstá panika a úzkost. A v neposlední řadě vina. Neměl jej nechávat samotného.
,,Promiňte, neviděla jste tu malého kluka?" zeptal se hned, jak doběhl k paní, co lidem radila, kde co je. Zkrátka taková recepční.
,,Oh, to jste vy," řekla s malým úsměvem a Draco se na ní nechápavě podíval, ,,Váš syn je s ministryní. Máte se pro něj stavit až budete hotov," řekla a Draca zalila úleva, která ovšem netrvala dlouho. Nebyl hlupák, moc dobře věděl, kdo je ministryně kouzel. Ve výtahu ho polil studený pot a začínal si myslet, že to snad ani nezvládne. Určitě pro něj měla přichystaných spoustu rad, jak vychovávat dítě, ale to on věděl moc dobře. Prostě ho vezme a vypadnou od ní tak nejrychleji, jak to jen půjde.
Zastavil se před dveřmi a zhluboka se nadechl. Z druhé strany byl slyšet smích, a to jej zmátlo, tak radši rychle zaklepal.
,,Dále," ozvala se a Draco těžce polkl, než vstoupil. Jeho syn se něčemu smál spolu s Grangerovou.
,,Tati! Konečeně jsi skončil," vykřikl a rozběhl se k němu. Draco si všiml, že jeho rozhodně Grangerová nečekala, ale výraz překvapení zmizel stejně tak rychle, jako se objevil. Nyní se na něj smála a to ho už doopravdy mátlo. Objevil se snad v jiném vesmíru?
,,Máš pozoruhodného syna, Draco. Musíš na něj být velmi pyšný," promluvila na něj s úsměvem a jemu se zamotala hlava. Ona ho nazvala jménem? A pochválila jeho syna?
,,To opravdu jsem," řekl a dál na ni překvapeně hleděl.
,,Vy se znáte?" zeptal se nadšeně jeho syn.
,,Chodili jsme spolu do školy," řekl a pohladil ho po vláscích.
,,Bezva. Můžu si půjčit tu knihu?" zeptal se pro změnu Hermiony a ta s úsměvem přikývla, ,,Vrátím ji co nejdřív."
,,S tím si nedělej starosti. Můžeš za mnou přijít kdykoliv, když tu budeš, ano?"
,,To zní skvěle," řekl s úsměvem a Draco se na něj zmateně podíval. Je možné, že si jeho syn oblíbil Grangerovou?
,,No, děkuji ti, že jsi na něj dohlídla, ale už budeme muset jít," řekl, aby se z téhle divné situace dostal.
,,Za nic, ráda jsem tě poznala, Scorpiusi."
,,Já vás, slečno Hermiono." Zamával na pozdrav a spolu s Dracem zmizeli z kanceláře. Hermiona se ještě chvíli usmívala, ale pak se jí na čele objevila vráska. Byla v jedné místnosti s Dracem Malfoyem a nepohádali se? Svět byl vážně divný.
***
Musím říct, že mě tenhle příběh vážně baví, co vás? Čekám na vaše názory :333
xoxo <3 newky
ČTEŠ
She: Minister of Magic
Fanfiction„Zkazil jsi to!" „Napravím to, Scorpiusi." „Ona byla moje maminka a ty jsi to všechno zničil." Draco překvapeně hleděl na svého syna, co se zhroutil potom, co Hermiona odešla. Ale ještě více byl překvapený, že ji nazval svou matkou. 3.4.2017 #1 in...