Na druhý den se Hermioně vůbec nechtělo vstávat do práce. Moc se nevyspala, protože stále musela myslet na Draca a na to, jak se políbili. A taky jí trápilo, že by se teď mohli odcizit a to nechtěla. Pokud s ním nemohla být, byla si jistá, že s ním zvládne být jen kamarádka. Už si na něj zvykla a stejně tak i na Scorpiuse.
,,Dobré ráno, v kanceláři na vás čeká pan Malfoy," řekla jí Dita, když vstoupila do vstupní haly Ministerstva.
,,Dobré, Dito," řekla a ignorovala zmínku o Malfoyovi. Rozhodně s ním teď nechtěla mluvit, ale nejspíš by se tomu nevyhli, tak co.
Draco seděl na stejném místě jako vždycky. Když ji uslyšel vstoupit vzhlédl a nejistě se usmál.
,,Ahoj," pozdravila ho a posadila se za svůj stůl.
,,Ahoj," pozdravil.
,,Kde máš Scorpa?"
,,Je s Blaisem. Chtěl jsem si promluvit o včerejšku."
,,Došlo mi to," zasmála se aby uvolnila atmosféru.
,,Necháš mě to, prosím, vysvětlit?"
,,Samozřejmě. Nechtěla bych aby to teď mezi námi bylo divné. Pokud na to chceš zapomenout, chápu to."
,,Ale já na to nechci zapomenout!" vykřikl a rukou si projel vlasy.
,,Obávám se, že nemáme na výběr. Já neníčím rodiny, Draco," zašeptala.
,,Rozvedu se," vyhrkl a Hermiona zamrkala.
,,To říkají všichni a nakonec to neudělají. Navíc nechci abys se kvůli mně rozváděl."
,,Ne, špatně jsem to podal. Já se rozvádím."
,,Ale proč?" zeptala se nechápavě. Pansy nevypadala na to, že by se měla rozvádět.
,,Je načase, abych ti pro změnu povyprávěl svůj příběh já. Před pěti lety jsem se hrozně opil v jednom baru a shodou okolností v něm byla i Pansy. Abych byl upřímný, z toho večera si nic moc nepamatuji, ale druhý den jsem se vzbudil nahý v posteli s Pansy. Za dva měsíce přišla s tím, že je těhotná. Nevěřil jsem jí, vždycky šla po penězích. Proto zašla za mými rodiči a řekla jim, že se mnou čeká syna. Ti mě donutili ke svatbě, a když se pak narodil Scorpius nepochyboval jsem. Vypadal přesně jako já, když jsem byl mimino. Moje manželství s Pansy, ale nefungovalo. Užívala si života v postavení Lady Malfoyové a ani se nestarala o svého syna! U Merlina, Scorpius jí ani neříkal mami. Chápeš to? Myslí si, že nemá matku a já vím, že ho to trápí. Když mu byli dva odešel jsem s ním na rok do Francie, kde jsem pracoval na jednom projektu. Před rokem jsme se vrátili a od té doby se rozvádím. Pansy se nelíbí myšlenka, že bude bez mých peněz, a proto to zdržuje. Vždycky, když jí dám nové papíry s novými podmínkami, které sama chtěla, řekne, že jí to nevyhovuje. Doufám, že už to bude brzo za mnou, abychom mohli dát šanci nám. Dáš nám šanci, Hermiono? Mám tě rád a vím, že ty mě," podíval se jí do očí a chytil ji za ruku, ,,Co říkáš?"
,,Ani nevíš, jak se mi teď ulevilo! Samozřejmě, že nám dám šanci. Byla bych blázen, kdyby ne. Něco mezi náma evidentně je a není to nenávist. Vím, že nemůžu být Scorpiusovi matkou, ale pokusím se mu vynhradit ty roky, které Pansy promrhala. Vážně jí teď nesnáším. Jak mu to mohla udělat?" zamračila se Hermiona a Draco se na ní zeširoka usmál.
,,Záleží mu na tobě. Mnohem víc, než na Pansy a stejně je to i u mě."
Hermiona se naklonila přes stůl a přitáhla si ho do vášnivého polibku.
Byla tak šťastná.
***
Tadá 🎉🎉🎉MOC DĚKUJU ZA 2K PŘEČTENÍ 💝💝
ČTEŠ
She: Minister of Magic
Fiksi Penggemar„Zkazil jsi to!" „Napravím to, Scorpiusi." „Ona byla moje maminka a ty jsi to všechno zničil." Draco překvapeně hleděl na svého syna, co se zhroutil potom, co Hermiona odešla. Ale ještě více byl překvapený, že ji nazval svou matkou. 3.4.2017 #1 in...