Hermiona už se nemohla dočkat až tenhle den skončí. Měla pro Draca novinku a těšila se, až mu ji řekne. Vracela se ze schůze, když našla před kanceláří Ginny.
„Ginny! Tak dlouho jsme se neviděli," řekla radostně a objala svoji rudovlasou kamarádka. Ginny se náhle zhroutila v Hermionině objetí a začala plakat. Hermiona netušíc, co se stalo, odtáhla je do kanceláře.
„Hermiono," vzlykla a Hermiona ji začala hladit po zádech aby jí uklidnila.
„Co se stalo, Ginny?" zeptala, ale odpovědi se jí nedostalo. Nechala tak Ginny, ať se vybrečí a pak jí to řekne.
„Já-á dnes byla s Fredem na kontrole u Sv. Munga-"
„U Merlina, je v pořádku?" zeptala se vyplašeně Hermiona, čímž ji přerušila.
„A-ano, Fred je v pořádku, to nebylo to, co jsem chtěla říct."
„Tak co se stalo? Děsíš mě, Ginny," skoro až vykřikla Hermiona. Cítila jak ji pohlcuje panika.
„Už jsme byli na cestě domů, když přijali akutní případ," zamumlala Ginny tak, že ji Hermiona skoro neslyšela.
„Proč mi to říkáš?" zeptala se vystrašeně.
„Je mi to tak líto, Hermiono!"
„Ale co, Ginny?! Co ti je líto?" vykřikla už zoufalá Hermiona.
„Viděla jsem ho, jak tam jen tak leží a nehýbe se," vzlykla Ginny.
„Kdo? O kom to mluvíš?! Ginny, prosím," zoufale se to z ní snažila dostat.
„Draco! Je u Sv. Munga!" vykřikla a znovu se rozbrečela. Hermiona v ten moment cítila, jak se jí na okamžik zastavilo srdce.
„Co to povídáš?! Draco už je touhle dobou doma," zašeptala a snažila se nepropadnout panice.
„Není," zamumlala.
„Ne, ne, pleteš se," vykřikla Hermiona a setřela si slzu, která si našla cestu ven.
„Měla bys jít," řekla a smutně se na ni usmála.
„Je to pravda? On-n nebyl při smyslech?" vykoktala.
„Nebyl, běž za ním. Určitě bude v pořádku."
„Co když ne?"
„Běž," řekla a na to se už Hermiona přemístila s hlasitým prásk.
ČTEŠ
She: Minister of Magic
Fanfiction„Zkazil jsi to!" „Napravím to, Scorpiusi." „Ona byla moje maminka a ty jsi to všechno zničil." Draco překvapeně hleděl na svého syna, co se zhroutil potom, co Hermiona odešla. Ale ještě více byl překvapený, že ji nazval svou matkou. 3.4.2017 #1 in...