lxvii.

7K 433 103
                                    

„Draco Malfoyi! Máš velký problém," řekla Hermiona, když dorazila domů.

„Oh, tatínek má problém!" zasmál se z obýváku Scorpius. Hermiona se tam rozešla a našla tam Scorpiuse, co se smál Dracovi a Draca, který byl schovaný za novinami.

„Můžeš mi vysvětlit, proč je tvůj otec právě teď v Austrálii?" zeptala se a vytrhla mu noviny z rukou.

„Moje otec je, kde že?" odpověděl Draco otázkou, co Hermionu neskutečně iritovalo.

„Nehraj blbýho! Řekl jsi mu o mých rodičích a on je teď hledá."

„Nevěděl jsem, že je půjde hledat," řekl na svoji obranu Draco.

„U Merlina, měl jsi to tušit! Je to tvůj otec," vyštěkla.

„Omlouvám se, jen nechápu, kde je problém."

„Já jen nechci začít doufat a pak se znovu zklamat," zamumlala Hermiona.

„Pojďme tě přivést na jiné myšlenky," řekl Draco s úsměvem a strhl si ji k sobě do klína tak, že mu teď seděla v objetí.

„Co máš na mysli?"

„Pokud vím, stále musíme něco říct Scorpiusovi," řekl a podíval se na jejich syna, který zpozorněl hned, jak zaslechl svoje jméno.

„Jsem jedno velké ucho," řekl a vyšplhal k Hermioně na klín, takže teď byli všeci pěkně pohromadě.

„Zlato, víš, jak jsi se mě tuhle ptal, proč nemám miminko stejně jako teta Ginny?" zeptala se Hermiona s úsměvem.

„Pamatuji, proč?"

„Věc se má tak, že za pár měsíců budeš mít bratříčka, nebo sestřičku," řekla a čekala na jeho reakci.

„Co na to říkáš?" zeptal se po chvíli ticha Draco.

„Doufám, že to bude holka, abych ji mohl ochraňovat, jako tatínek ochraňuje tebe," řekl s úsměvem a Hermionino srdce roztálo.

„Oh, zlato, určitě v tom budeš moc dobrý," řekla Hermiona s úsměvem a políbila ho do vlasů.

„Asi bych si o tom měl něco přečíst, abych pak neudělal nějakou chybu," řekl a Draco se zasmál.

„Takové věci nenajdeš v knihách," řekl a rozcuchal mu vlásky.

„Ne? A kde tedy?"

„Přímo tady," odpověděla Hermiona s úsměvem a prstem ukázala na místo, kde měl srdce, „Ve svém srdci."

Scorpius chtěl něco říct, ale vtom z krbu vystoupil Lucius.

„Našel jsem je."

She: Minister of MagicKde žijí příběhy. Začni objevovat