Scorpius chtěl něco říct, ale vtom z krbu vystoupil Lucius.
„Našel jsem je."
„Cože? Ale to není možné!" vykřikla Hermiona a vyskočila na nohy.
„S tvými kouzly to nebylo vůbec jednoduché, ale zvládl jsem to," řekl Lucius a oprášil si hábit od hop-šup prášku.
„Ale byl jsi pryč jen pár hodin. Jak se ti to povedlo?" zeptala se zmateně Hermiona. Stále nemohla uvěřit tomu, že to Lucius dokázal.
„Byl jsem vytrvalý. Jsi opravdu skvělá čarodějka a dost jsi mi to zkomplikovala, ale povedlo se mi to."
„Nezdá se mi tohle celé?"
„Pojď se mnou a uvidíš sama."
„Půjdeš taky?" obrátila se na Draca.
„Samozřejmě."
„Odletaxujte se na Ministerstvo kouzel v Sydney, sejdeme se tam," řekl Lucius a zmizel v oblaku zeleného prachu.
„Tak jo, jdeme na to," povzbudila sama sebe Hermiona a upustila hop-šup prášek, „Ministerstvo kouzel v Sydney."
Vystoupila z krbu v hale podobné té, co mají na ministerstvu oni. Lucius už tam na ni čekal.
„Myslím, že to s Dracem zvládnete sami," řekl a podal jí ruličku pergamenu, „Tady je adresa a já jdu domů za Cissy."
Než se Hermiona stihla vzpamatovat, Lucius byl pryč.
„Kde je děda?" zeptal se Scorpius, když se s Dracem přidali k Hermioně.
„Odletaxoval se domů. Je to jen na nás," řekla rozbalila pergamen, aby zjistila, kam mají jít.
„Jdeme?" zeptal se Draco a Hermiona přikývla. Všichni tři vyšli ven do slunečného dne.
„Docela změna oproti Londýně, kde jen prší," poznamenala Hermiona.
„Tak si to sluníčko užijme, dokud jsme tady," navrhl Draco a vydal se k blízkému stánku se zmrzlinu, kde koupil každému jednu.
„Juhu, zmrzlina!" zaradoval se Scorpius, když mu Draco podával kornoutek se zmrzlinou.
„Jak se říká, mladý muži?"
„Děkuju."
„Není za co. A tady mám jednu pro dámu," řekl s úsměvem.
„Děkuji pěkně," zasmála se Hermiona a s chutí se pustila do zmrzliny.
„Od tak pěkné slečny, jako jste vy, mi pouhé děkuji stačit nebude."
„Ne? A co byste si představoval?"
„Pusa by mohla být dostačující."
„Je mi líto, pane. Mému snoubenci by se to nelíbilo," řekla a ukázala mu prsten na své ruce.
„Šťastný to muž," řekl Draco a přitáhl si ji do polibku.
***
Tady máme nějaká čísla!
17K přečtení, skoro 5K votes a přes 2K těch nejúžasnějších komentářů!!! 💟💟💟💟💟💟💟
Hrozně moc děkuju!!!
ČTEŠ
She: Minister of Magic
Fanfiction„Zkazil jsi to!" „Napravím to, Scorpiusi." „Ona byla moje maminka a ty jsi to všechno zničil." Draco překvapeně hleděl na svého syna, co se zhroutil potom, co Hermiona odešla. Ale ještě více byl překvapený, že ji nazval svou matkou. 3.4.2017 #1 in...