xxvii.

8.6K 485 32
                                    

Večer toho dne seděli v objetí na gauči a užívali si přítomnost toho druhého. Scorpius už dávno spal a oni tak měli čas sami pro sebe.

,,Dost jsem přemýšlel a chtěl jsem se zeptat jestli bys se k nám nechtěla přestěhovat. Vím, že jsme spolu jen měsíc, ale stejně se vidíme každý den, a pak je to tu s tím Ronem a-" pokračoval by, ale Hermiona ho přerušila polibkem, i když jí to jeho drmolení přišlo roztomilé.

,,S Ronem už nebudou problémy. Má doživotní zákaz se ke komukoliv z nás přiblížit. Ale myslím, že je to dobrý nápad. Minulý týden jsem se domů chodila jen převlékat," zasmála se a znovu se k němu přitulila.

,,Tak to máme na zítřek program," řekl s úsměvem a políbil ji do vlasů.

,,Už jsi přemýšlel, co dáš Scorpovi k narozeninám?"

,,Myslím, že koště."

,,Další chytač v rodině Malfoyů?" zeptala se Hermiona a na hrudi mu začala kreslit kroužky.

,,Tipoval bych ho spíš na střelce, ale uvidíme."

,,Musím se tě na něco zeptat, Draco," řekla vážně a objala ho pevněji.

,,Děje se něco?" zeptal se vystrašeně a začal ji hladit na zádech.

,,Co na nás řeknou tvoji rodiče?"

,,Myslím, že matka z tebe bude nadšená a otec si nakonec taky zvykne. Ale chci abys věděla, že mě na jejich názoru nezáleží, miluju tě, ano?"

,,I já tebe," řekla s úsměvem a natáhla se k němu, aby jej mohla políbit. Měla pocit, že nemohla být šťastnější.

Byl to jemný a pomalý polibek, který byl zároveň plný vášně. Draco miloval pocit jejích rtů na jeho. Jednu ruku měl na jejím boku a druhou ve vlasech. Přitáhl si ji blíž, pokud to ještě šlo. Hermiona spojila ruce za jeho krkem a lehce pootevřela rty, když ji Draco kousl do spodního rtu. Začali svoji malou osobní válku a ani jeden se nehodlal vzdát. Optarně zajel rukami pod její tričko a byl maximálně potěšen, když se neodtáhla a ještě mu začala rozepínat knoflíčky od košile.

Tohle bude dlouhá noc.

***
Lidičky, jsem nemocná a nemám sílu absolutně na nic 😷😷 takže nevím jestli dnes bude ještě jeden díl 😞😞

She: Minister of MagicKde žijí příběhy. Začni objevovat