xxix.

7.9K 486 42
                                    

,,Co kdybys si došel pro knížku do obýváku a něco mi přečetl, než dosmažím ty palačinky?" zeptala se Hermiona a nalila na pánev trochu tekutého těsta.

,,Dobře," odpověděl Scorpius a odběhl do obyváku. Hermiona mezi tím vyndala ovoce z ledničky a začala ho krájet na malé kousky. Nedávno se jí Scorp zmínil, že miluje palačinky s ovocem a tak se rozhodla, že mu je dnes připraví.

,,Někde jsi se zapomněl," křikla do bytu, když měla hotovou už třetí palačinku. Scorpius se ovšem neozýval. Hermiona se zamračila a utřela si špinavé ruce do zástěry, než odešla do obyváku pohledat Scorpa.

,,Scorpe, kde jsi tak dlo-" začala, ale když došla do obyváku a viděla s kým tam Scorpius je, zasekla se. Překvapeně hleděla na starší ženu a stejně tak ona na Hermionu.

,,Slečna Grangerová, nemýlím-li se," promluvila, když se vzpamatovala.

,,V celé své kráse," zavtipkovala Hermiona, ale hned jak to řekla toho litovala, ,,Ráda vás znovu vidím, paní Malfoyová."

,,Potěšení je na mé straně, děvče. Jen zcela nechápu, co děláš u mého syna doma," řekla, ale Hermiona z jejího hlasu ani postoje necítila hněv nebo odpor.

,,Hermiona s námi bydlí, babi," řekl Scorpius, jakoby to snad bylo úplně jasné.

,,Oh," bylo to jediné, co Narcissa řekla.

,,Máme jí s tatínkem moc rádi. Je skvělá, babi! Právě teď mi dělá palačinky."

,,Sakra," vyhrkla Hermiona a odběhla do kuchyně, kde se jí na pánvičce pálila palačinka. Vypla plotnu a spálenou palačinku vyhodila. 

,,Takže vy a můj syn jste spolu?" zeptala se Narcissa, když za ní vešla do kuchyně.

,,Ano," vydechla Hermiona.

,,Oh, to je úžasné. Jak dlouho?" zeptala se a Hermiona se na ni překvapeně podívala. Tuhle reakci rozhodně nečekala.

,,Tři měsíce."

,,Tři měsíce?! Ten darebák přede mnou takovýhle poklad ukrýval tři měsíce?" vykřikla pobouřeně a Hermiona se musela usmát.

,,Nevěděli jsme, jak budete reagovat. Draco říkal, že budete nadšená, ale u vaše manžela by to nemuselo projít."

,,Hloupost drahá, to co si myslí můj muž není důležité. Důležité je, že se milujete."

,,Moc," řekla Hermiona s úsměvem.

,,Já jsem tak šťastná. Musíš mi všechno povědět, drahá," řekla s úsměvem a posadila se ke stolu.

Hermiona ji následovala a zodpověděla všechny její otázky šťastná, že ji paní Malfoyová, tak rychle a nadšeně přijala jako přítelkyni svého syna.

She: Minister of MagicKde žijí příběhy. Začni objevovat