lxxx.

7K 390 25
                                    

Hermiona už se zcela vzpamatovala z toho, co se stalo na ministerstvu. Nikdo už se o tom ani nezmínil a oni si užívali své zamilované dny. Narcissa dál pokračovala v přípravách na svatbu a měla opravdu co dělat. Vždyť svatba byla už za měsíc a jeden týden.

Hermiona stála u okna a koukala ven, na slunečnou oblohu. Lidi chodili po ulici jen v lehkých svetřících a užívali si teplé paprsky slunka. Otočila se odešla do Dracovi pracovny. Zaklepala a otevřela dveře.

„Draco, pojďme ven, prosím," spustila hned, ale pak si všimla, že je v pracovně sama. „Divné," zamumlala. Byla si jistá, že Draco byl tady.

„Draco?" křikla a čekala jestli se ozve z jiné části bytu, ale všude bylo ticho. Chtěla odejít, ale všimla si papírů na stole. Uvědomila si, že vlastně nikdy neviděla Dracovu práci. Rozešla se ke stolu a podívala se na náčrty, ve kterých se opravdu nevyznala.

Vzala jeden z papírů do ruky a pečlivě ho zkoumala. Trochu jí to připomínalo Manor, jen to bylo trochu menší.

„Co tu děláš?" vytrhl ji z pozorování hlas ode dveří. Lekla se a pustila papír zpátky na stůl.

„Hledala jsem tě," odpověděla a podívala se na Draca. Zdálo se jí, že se jeho obličejem mihl vztek.

„Neměla jsi se hrabat v mých věcech," řekl a přešel k stolu, aby sebral ty papíry.

„Omlouvám se," řekla, ale s Dracem to ani nehlo, „Co to je?" zeptala se a ukázala na papíry v jeho ruce.

„Nic," řekl ostře.

„Vypadalo to hezky," řekla, i když z toho moc nevyčetla.

„Opravdu?" zeptal se už normálním hlasem.

„Ano," odpověděla s úsměvem.

„Co se ti líbilo nejvíce?"

„No, ehm, to, " koktala. Dostal ji.

„Ve skutečnosti jsi tomu vůbec nerozuměla, že?"

„Proč mi neřekneš, co to bude?" změnila téma.

„Mělo to být překvapení," řekl a rozložil papíry na stole, mávnul nad nimi hůlkou. Před nimi se objevil malý model velkého rodinného domu. Vypadl jako menší Manor, ale víc rodinný.

„Ten je úžasný, pro koho je?" zeptala se a objala ho.

„Pro nás," řekl s úsměvem a políbil ji do vlasů.

She: Minister of MagicKde žijí příběhy. Začni objevovat