xciii.

6.2K 364 43
                                    

,,Už můžu?" zeptal se Scorpius a natáhl své malé ručky k tetě Ginny.

,,Ne takhle," řekla Hermiona.

,,Ale já si umyl ruce!" namítl Scorpius.

,,O to teď nejde. Jen se posaď sem na gauč a pak už ho dostaneš," řekla Hermiona a ukázala na gauč, kam se Scorpius usadil hned, jak dokončila větu.

,,Teď už můžu?" zeptal se znovu tety, protože věděl, že kdyby to bylo na Hermioně, nikdy by si malého Freda nepochoval.

,,Jistě," odpověděla s úsměvem Ginny a optarně mu vložila Freda do náruče.

,,Je tak malinký," řel s úsměvem Scorpius, ,,Kdy už budu mít sourozence?"

,,Ještě si dlouho počkáš, zlato," odpověděla Hermiona, která je s úsměvem sledovala.

,,Je to hrozně roztomilé, že?" řekla Ginny, která je taky sledovala.

,,Ano," hlesla Hermiona.

,,Myslím, že ho půjdu dát spát," řekla a převzala si Freda od Scopiuse. Na chvíli zmizela v ložnici, ale hned se zase vrátila.

,,To bylo rychlé," zasmála se Hermiona.

,,Je to velký spáč," přidala se k ní Ginny.

,,Jsem doma," ozval se hlas z chodby a následně se v obyváku objevil Harry.

,,Ahoj, lásko," pozdravila ho s úsměvem Ginny a Harry ji políbil. Pak se pozdravil i s Hermionou, kterou objal a nakonec se zastavil u Scorpa, kterému rozuchal vlasy. Scorpius se zamračil a hned si své blonďaté vlasy začal upravovat, což všechny rozesmálo.

,,Malfoy je v práci?" zeptal se, když se přesunuli do kuchyně a Scorpiuse nechali v obyváku, aby si mohl hrát.

,,Ano, Harry. A velmi bych ocenila, kdybyste si začali říkat jménem. Opravdu nechápu, co je na tom těžkého."

,,Pak by to ztratilo to kouzlo, no ne?" zeptal se se smíchem.

,,Nechápu vás," povzdechla si Hermiona.

,,Ani se o to nesnaž, taky jsem to vzdala," zasmála se Ginny.

,,Fajn, vzdávám to. Hlavně, když spolu vycházíte."

,,Hej, myslím, že si vedem dobře."

,,Ano, opravdu jsem za to ráda. Teď jsem si tak vzpomněla. Jelikož jsem Ginny poprosila, aby bylo moje hlavní družička, tak tebe bych chtěla poprosit, abys byl můj svědek," řekla a čekala na jeho reakci.

,,Bude mi potěšením," řekl a objal ji.

***

7 kapitol...

She: Minister of MagicKde žijí příběhy. Začni objevovat