„Na bál je všechno připraveno, zkontroloval jsem to," řekl Percy, když vstoupil k Hermioně do kanceláře.
„Děkuju, Percy. Jsi moje záchrana," poděkovala Hermiona a dál si pročítala papíry.
„Ty ještě pracuješ?"
„Dánský ministr na to chce do dneška odpověď a já na to úplně zapomněla. Už to skoro mám," řekla a ani jednou nezvedla zrak. Napsala odpověď a i s původními dokumenty ji poslala dánskému ministrovi kouzel.
„Měla bys se jít domů připravit," řekl Percy, než se za ním zavřeli dveře.
Hermiona naposled zkontrolovala jestli má všechno hotové a pak už se odletaxovala domů. Byl to už týden od doby, co jí Draco požádal o ruku a ona zjistila, že je těhotná. Stále však nenašla odvahu mu to říct.
Doma nikdo nebyl, tak se pustila do přípravy. Oblékla si na sebe jednoduché elegantní černé šaty. Lehce se namalovala a vlasy si vzadu sepnula stříbrnou sponou a nechala je volně padat na její záda.
„Kdopak dnes bude nejkrásnější žena na celém bále?" zeptal se Draco, když ji uviděl, „Jsi nádherná," pochválil ji a políbil ji.
„Ty taky nejsi k zahození," zasmála se a vlepila mu rychlou pusu na tvář.
„Mám tě pozdravovat od Potterových."
„Opravdu jim nevadí hlídat Scorpiuse?"
„Ginny mě ujistila, že ne. Věděla, že se na to zeptáš. Stejně by nešli, protože se musejí starat o Freda."
„Tak dobře," vydechla Hermiona.
„Mimochodem, nevíš náhodou proč se mě dnes matka ptala jestli už mám hotový seznam hostů na svatbu?" zeptal se Draco, když ve skříni hledal společenský hábit.
„U Merlina, úplně mi to vypadlo. Zapomněla jsem ti to říct," řekla omluvně Hermiona.
„Víš, že chystá naší svatbu za dva měsíce?"
„Vlastně jsem ji o to sama požádala. Zlobíš se?"
„Nezlobím. Jen nechápu proč. Myslel jsem, že budeš chtít delší zásnuby."
„Normálně bych chtěla dlouhé, ale vážně se nechci vdávat jako tlustá bečka," vypadlo z Hermiony a až pak si uvědomila, co to vlastně řekla.
„Nechápu," řekl zmateně Draco.
„Že za pár měsíců budu obří."
„Počkej, chceš tím říct to, co si myslím, že tím chceš říct?"
„Ano, Draco. Budeme mít další dítě," řekla s úsměvem a nervózně čekala na jeho reakci.
„My budeme mít další dítě," zopakoval po ní, „Budeme mít další dítě," tentokrát radostně vykřikl a uvěznil Hermionu v obřím objetí.
„Jsi rád?"
„Co to je za otázku? Jsem nadšený. Miluju tě, " vychrlil ze sebe rychle.
„A já miluju tebe, ale teď už pojďme, nebo přijdeme pozdě," řekla, ale před tím než odešli se nechala přitáhnout do polibku.
***
Názory? ❤❤❤❤ MOC DĚKUJU ZA 15K PŘEČTENÍ!!!! ❤❤❤❤❤❤
ČTEŠ
She: Minister of Magic
Fanfiction„Zkazil jsi to!" „Napravím to, Scorpiusi." „Ona byla moje maminka a ty jsi to všechno zničil." Draco překvapeně hleděl na svého syna, co se zhroutil potom, co Hermiona odešla. Ale ještě více byl překvapený, že ji nazval svou matkou. 3.4.2017 #1 in...