Hermiona byla před kanceláří Percyho, už už chtěla vstoupit, když uslyšela křik.
„Ty jsi se úplně zbláznil!"
„Myslím to smrtelně vážně," ozval se hlas, který nepoznávala.
„Pořád stejný, že?"
Hermiona nechtěla poslouchat a tak zaklepala na dveře a vešla dovnitř.
„Percy nechci rušit-"
„Vůbec nerušíš, vlastně jdeš právě v čas," přerušil ji Percy, což ji překvapilo.
„Děje se něco?"
„Tenhle pán s tebou chce o něčem mluvit," řekl, posadil se zpátky za stůl a pokračoval s podepisováním dokumentů, čímž dal jasně najevo, že s tímhle rozhovorem skončil. Hermiona se podívala na neznámého a pokynula mu hlavou, aby ji následoval.
„Takže, pane," začala, když se posadili u ní v kanceláři.
„Oh, jistě, Graham Montague," představil se a natáhl k ní ruku.
„Hermiona Grangerová, ministryně kouzel," řekla a přijala jeho ruku, „Takže s tím vám mohu pomoci, pane Montague?" zeptala se a podívala se na něj s otázkou v očích. Vůbec se jí nelíbil.
„Nějakou dobu jsem teď pobýval ve Francii, kde jsem vykonával funkci náměstka ministra kouzel, ale teď se vracím zpátky do Anglie," řekl jako by to vše vysvětlovalo.
„To je opravdu hezké, ale nemusíte mi ohlašovat to, že se sem stěhujete," řekla Hermiona a měla chuť po něm něco hodit. Tenhle chlap ji lezl na nervy od doby, co vstoupila do Percyho kanceláře a to jí ani nic neudělal.
„Chtěl bych se ucházet o stejné místo jako ve Francii," řekl a Hermiona málem vyprskla smíchy.
„Víte, chtít je hezká vlastnost."
„Mám tu i doporučení od francouzského ministra kouzel. Jsem si jistý, že bych vykonával daleko lepší práci než Weasley."
„Ale já ne," řekla a mávnutím hůlky spálila doporučení, které jí dal, „Nelíbí se mi váš přístup. Já náměstka mám, ale můžete se zkusit ucházet o práci třeba v Ústředí administrativních služeb Starostolce, nebo v Poradně pro boj se škůdci, tam hledají pořád nové lidi," řekla s úšklebkem.
„Myslím, že si tu Percyho necháváš, protože je to bratr tvého muže. To ale není správné. Co kdybych to nahlásil?"
„Nebyla jsem si vědoma, že jsme přešli na tykání, ale do toho. Zkuste mě nahlásit," řekl a pak už jen sledovala jak Graham Montague opouští její kancelář.
ČTEŠ
She: Minister of Magic
Fanfiction„Zkazil jsi to!" „Napravím to, Scorpiusi." „Ona byla moje maminka a ty jsi to všechno zničil." Draco překvapeně hleděl na svého syna, co se zhroutil potom, co Hermiona odešla. Ale ještě více byl překvapený, že ji nazval svou matkou. 3.4.2017 #1 in...