xxxv.

8K 449 22
                                    

Hermiona naštěstí schůzku stihla včas a musela vynaložit veškeré své úsilí, aby se soustředila na práci a nepřemýšlela, jak to asi vypadalo doma po jejím odchodu. Zbytek dne ji čekalo vyřizování papírů, které byly velmi důležité. Četla každý jeden pečlivě, někdy ho dokonce přečetla dvakrát. Blížil se čas oběda a ona už byla úplně vyřízená. Vtom se tichou kanceláří rozlehlo klepání na dveře a následně na ni vykoukla červenovlasá hlava.

,,Vím, že jsi říkala, že budeš dnes zaneprázdněná, ale je tu paní Malfoyová. Mám ji pustit, nebo jí vyřídit ať se staví jindy?" zeptal se Percy a Hermiona si povzdechla. Menší přestávka by jí neuškodila.

,,V pořádku, ať jde dál," řekla a hned na to se v její kanceláři objevila Narcissa.

,,Neruším, drahá?" zeptala se, když se na Hermionino gesto posadila.

,,Ale ne, malá přestávka přijde vhod. Stojí náš byt ještě?"

,,Ah, drahá, nedovolila bych svému paličatému manželovi zničit vám byt. Měl protesty, ale zchladila jsem ho a všechno jsme si vyříkali doma."

,,A?" zeptala se Hermiona s obavami v hlase.

,,Po hodinovém nesmyslném argumentování se s tím smířil. Dobře ho znám a nepočítej s tím, že tě bude ze začátku akcepovat, ale nakonec, bude všechno v pořádku."

,,Hádám, že je to víc, než bych mohla čekat," zamrmlala a zívla si.

,,A ještě je tu ta věc s večeří," začala Narcissa a Hermiona se na ni nechápavě podívala.

,,Něco o čem nevím?"

,,Lucius trvá na tom, že dnes musíte přijít na večeři," řekla Narcissa a Hermiona zaúpěla.

,,Proč zrovna dneska? Jsem hrozně unavená a mám tu dost práce, nemůžeme to nechat na jindy?"

,,Bohužel, drahá. Snažila jsem se ho přesvědčit, ale v téhle věci neustoupil."

,,No, tak to si asi budu muset vzít lektvar dodávající energii, abych se dokázala ubránit jeho narážkám."

,,Bude se chovat slušně."

,,Nic pro ti, Narcisso, ale obě víme, že ne. Ať už se tvůj muž změnil sebevíc, pořád jsem to já. Jsem na to zvyklá."

,,V tom případně se uvidíme večer a neměj obavy. Všechno bude v pořádku," řekla Narcissa a pak se rozloučila. Hermiona od ní dnes slyšela slova bude to v pořádku, tak často, že nevěděla jsetli se snažila přesvědčit jí nebo sebe.

She: Minister of MagicKde žijí příběhy. Začni objevovat