,,Pizza?" zeptala se překvapeně Hermiona, když na jídelním stole ležely dvě krabice s pizzou.
,,Další mudlovské jídlo, co si Scorpius zamiloval. Popravdě jsem jí ještě nejedl."
,,Samozřejmě, že si ji zamiloval. Všichni milují pizzu," zasmála se Hermiona a posadila se ke stolu. Každý si vytáhl trojúhelníček a pustili se do jídla.
,,U Merlina, to je vážně dobré," řekl Draco s plnou pusou a Hermiona se zasmála.
,,Nechci tě urazit, nebo tak něco, ale jaktože ti už mudlové nevadí?"
,,Víš, myslím, že je teď dokonce obdivuji. Mají spoustu zajímavých věcí, co fungují bez magie. Už víš, že jsem souhlasil s tím, že mudlové nemají v kouzelnickém světě, co dělat, ale nesouhlasil jsem s jejich vraždění. Jsou to jen lidé stejně jako my. To proto jsem pomáhal Severusovi. Nechci dělat ty chyby, jako dělal můj otec. Chci aby Scorpius poznal i mudlovský svět, takže ho beru aspoň jednou týdně do mudlovského Londýna. Bohužel, sám se v něm moc nevyznám," dokončil a podíval se na Hermionu. Věděl, že se ho na to jednou zeptá a jeho teď opravdu hřálo u srdce, že se neměl za co stydět.
,,Jsi skvělý otec, Draco. A pokud budeš chtít pomoc s čímkoliv co se týká mudlů, máš mě," řekla s úsměvem a pohladila ho po ruce.
,,Já jen nechci, aby byl Scorpius jako já. Není to divné?"
,,Není. Pokud jsi dělat něco, čeho lituješ, je dobře, že svého syna vedeš jinou cestou."
,,Myslím, že zatím úspěšně. No, řekni, které čtyřleté dítě přečte tolik knih? Většina dětí ani neumí číst v tomhle věku."
,,Vlastně jsem byla úplně stejná," zasmála se Hermiona a Draco taky.
,,Myslel jsem si to. Jen by mě zajímalo po kom je tak chytrý, protože přiznejme si to, po Pansy to nemá."
,,To tedy rozhodně ne," zasmála se Hermiona, ,,Jak se zdá, tak naštěstí po ní nemá nic."
,,Přesně. Za to jsem vážně rád."
,,Můžu si vzít ten posledné kousek?" přerušil jejich rozhovor Scorpius.
,,Ber dokud je," řekla s úsměvem Hermiona.
,,Budeš tu dnes spát?" zeptal se, když si ukousl z trojúhelníčku.
,,Někdy jindy, ano? Musím zítra jít brzo do práce kvůli poradě."
,,Dobře," řekl Scorpius, ale Hermioně neušel jeho skleslý výraz.
,,Znáš filmy, Scorpe?"
,,Četl jsem o nich. Je to něco mudlovského. Proč?"
,,Co kdybys u mě v pátek přespal a udělali bychom si maraton pohádek?"
,,To zní skvěle! Můžeme?" otočil se na Draca.
,,Samozřejmě," řekl s úsměvem a políbil Hermionu na tvář.
***
❤❤❤
ČTEŠ
She: Minister of Magic
Fanfiction„Zkazil jsi to!" „Napravím to, Scorpiusi." „Ona byla moje maminka a ty jsi to všechno zničil." Draco překvapeně hleděl na svého syna, co se zhroutil potom, co Hermiona odešla. Ale ještě více byl překvapený, že ji nazval svou matkou. 3.4.2017 #1 in...