xlvi.

7.5K 433 32
                                    

Hermiona se ráno probudila opravdu brzo. Po včerejšku měla opuchlé oči a bolela ji hlava. Rozhodla se, že to chce kafe. Vymotala se z peřin a rozešla se do kuchyně, ale když v obýváku spatřila kufry, rozběhla se do ložnice, kde našla spícího Draca. Slzy se jí vrátily do očí, ale ona je rychle rozmrkala. Popadla ze skříně první šaty, co jí přišly pod ruku a poté se vydala do koupelny. Rychle se převlékla a upravila. Vzala si tašku a odletaxovala se na ministerstvo.

Draca probudilo prásknutí dveří a následně osoba, která na něj skočila.

„Jsi tu dřív, tati!" vykřikl radostně Scorpius a zavalil ho.

„Přijel jsem včera pozdě večer," řekl a objal svého syna.

„Stýskalo se mi."

„To mě taky. Hermiona ještě spí?"

„Není tu, asi už šla do práce," řekl a posadil se na postel.

„Aha," bylo to jediné, co Draco řekl.

Hermiona se nedokázala soustředit na práci. Nebyla připravená čelit Dracovi. Byl čas jít domů, ale jí se vůbec nechtělo. Zůstala na ministerstvu dlouho do noci, a když přišla domů, šla rovnou spát. Ráno vstala dřív než Draco, aby s ním nemusela mluvit.

Takhle to šlo celý týden a Draco už byl zoufalý. Hermiona nebyla skoro doma a prohodila s ním sotva pár slov. Pansy ho zase celý týden uháněla a to ho zase hrozně vytáčelo.

V pátek se Hermiona vrátila z práce domů dřív, protože byla vážně unavená. Moc toho za poslední týden nenapsala. Doma našla Draca, jak balí Scorpiusovi věci.

„Scorpius jde na víkend na Manor. Musíme si promluvit, co se s tebou děje," řekl Draco a Hermiona se uchechtla.

„Když už tam budeš, mohl bys říct svému otci, ať Scorpiuse neštve proti mně," řekla a přešla do kuchyně s Dracem za zády.

„O čem to mluvíš?"

„Minule, když přišel z manoru, trvalo mi celý týden, než jsem ho přesvědčila, že nemám žádné breberky. Však víš, mudlovské bacily."

„Jsou to jen srandičky. Myslel jsem, že spolu celkem vycházíte."

„On podkopává mojí autoritu. Nemůžu ti pomáhat s vychováváním tvého syna, když ho tvůj otec štve proti mně," to už křičela.

„Moc to řešíš, není to tak, že bys byla jeho matka," také vykřikl.

Hermiona o krok ustoupila. Byla to jako facka. Krutá realita, před kterou se snažila celý týden utéct, ji dostihla.

„Máš pravdu," řekla už normálním hlasem.

„Hermiono, takhle jsem to nemyslel-"

„Ne, máš naprostou pravdu," řekla a rozešla se pryč, ale Draco ji zastavil.

„Omlouvám se."

„Nemusíš se omlouvat. Řekl jsi pravdu. Mimochodem gratuluji ti k tomu, že jste s Pansy zachránili manželství," řekla a vysmekla se mu. Draco byl tolik překvapený jejími slovy, že ji ani nezastavil, když odcházela z jejich bytu.

***
Děkuju za 8K přečtení!!! ❤❤❤❤

Jinak jsem přestala vydávat AVADA KEDAVRA, protože mě přišlo, že to moc lidí nečetlo. Mám s tím příběhem velké plány (bude to trilogie), takže se tu v budoucnu určitě znovu objeví, nejspíš až na něj budu mít čas, aby jsem se mu mohla pořádně věnovat.

She: Minister of MagicKde žijí příběhy. Začni objevovat