Hermiona zalapala po dechu a dál sledovala scénu před sebou. V restauraci seděl Draco a Pansy. Nemohla uvěřit tomu, co vidí, ale daleko více byla překvapená, když se na něj Pansy vrhla a on ji nechal.
Uhnula hlavou a rozmrkala slzy. Běžela od toho hrozného místa, tak nejrychleji, jak jen to šlo. Obrázek Pansy líbajícího Draca však z hlavy dostat nedokázala.
Když zabouchla dveře od domu, sesunula se na zem a rozbrečela se. Věděla to. Věděla, že si s ním nemá nic začínat dokud byl ženatý. Teď za to krutě zaplatila.
Slyšela, jak někdo běží do chodby, a když zvedla hlavu, setkala se s usměvavým Scorpiusem. Hned jak uviděl, že pláče se přestal usmívat.
„Co se stalo?" zeptal se vyděšeně. Hermiona jen vzlykla a vtáhla si Scorpiuse do objetí.
„Neplakej, prosím," zašeptal a Hermiona poznala, že také nemá daleko k pláči.
„Nejde to zastavit," řekla a usmála se na něj, aby ho ujistila, že je v pořádku. Nechtěla, aby si dělal starosti.
„Jsi v pořádku? Neublížil ti zase ten zlý pán?" zeptal se a Hermiona se málem uchechtla. V hlavě jí probleskla myšlenka 'ne, tentokrát to byl tvůj otec.'
„Ten už mi nikdy neublíží," zašeptala a snažila se zadržet další příval slz.
„Řekni mi, prosím, co se stalo, mami," řekl a Hermiona se na něj zmateně podívala.
„Jak jsi mi to řekl?" zeptala se překvapeně.
„Mami. Jsi moje maminka, přečetl jsem si o tom," řekl s úsměvem a Hermiona se usmála taky, aby schovala bolestný výraz své tváře. Netušila, co to Scorpius četl, ale neměla to srdce mu říct, že se do jeho života vrátí Pansy a ona odejde.
„Nevím, co říct," řekla nakonec.
„Nemusíš říkat nic. To čekání se mi vyplatilo. Jsem rád, že ty jsi moje maminka."
„Dobře," řekla a políbila ho do vlasů.
„Budeš dneska spát se mnou?" zeptal se.
„Nejsi na to náhodou moc velký?" zasmála se.
„To ano, ale ty jsi plakala a já tě nechci nechávat samotnou."
„Tak dobře," souhlasila.
ČTEŠ
She: Minister of Magic
Fanfikce„Zkazil jsi to!" „Napravím to, Scorpiusi." „Ona byla moje maminka a ty jsi to všechno zničil." Draco překvapeně hleděl na svého syna, co se zhroutil potom, co Hermiona odešla. Ale ještě více byl překvapený, že ji nazval svou matkou. 3.4.2017 #1 in...