iii.

10.7K 583 67
                                    

Uběhl jeden týden od události na ministerstvu a ani jeden o tom nemohl přestat přemýšlet. Oběma jejich setkání přišlo divné, ale zároveň svým způsobem příjemné. Oba se za ty čtyři roky změnili. Dospěli.

Draco nemohl Hermionu dostat z hlavy. Začal jí říkat jménem, tedy aspoň ve svých myšlenkách. Ona jemu taky řekla Draco, neviděl důvod proč by zůstal u Grangerové. Scorpius ho každé ráno otravoval s tím, že za ní musí zajít, ale Draco ho vždy odmítl.

,,Tak, dnes se tomu nevyhneš, tati," začal jeho syn, když přišel dolů na snídani a na stůl položil obří bichli.

,,O čem to mluvíš?"

,,Dočetl jsem to. Musím to vrátit slečně Hermioně," vysvětlil s úsměvem na tváři.

,,Ty už jsi to dočetl? Je to teprve týden, jak jsi to stihl?" zeptal se překvapeně a pyšně zároveň.

,,Není tak dlouhá," ušklíbl se Scorpius a Draco se zasmál.

,,Dobře, zastavíme se tam, ale jen vrátíš knihu a půjdeme, dobře?"

,,Cokoliv řekneš, tati," usmál se Scorpius a Draco měl chvíli pocit, že něco chystá.

Hermiona opět podepisovala dokumenty, z čehož jí bylo na nic. Zdálo se, že dokonce života nebude dělat nic jiného než podepisovat dokumenty. Naštěstí ji vysvobodilo zaklepání na dveře a ona s radostí přestala s podepisováním. Vyzvala zachránce dál a čekala, kdo se objeví.

,,Dobrý den, slečno Hermiono! Už jsem to dočetl a přišel jsem vám  vrátit knihu," přiřítil se k ní s úsměvem Scorpius.

,,Oh, nemusel jsi tak spěchat," řekla s úsměvem, když si od něho knihu převzala.

,,Nemohl jsem se od toho odrthnout," řekl nadšeně. Hermiona se na něj usmála a podívala se na Draca, který přešlapoval u dveří.

,,Ahoj," pozdravila jej a on se trochu uvolnil.

,,Ahoj. Doufám, že nerušíme, ale Scorpius trval na tom, že ti tu knihu musíme hned vrátit."

,,V pořádku."

,,Hermiono, vezmete mě zítra na knížní veletrh? Tatínek musí do práce a já tam moc chci, prosím," vyhrkl najednou Scorpius a oba se na něj překvapeně podívali.

,,Scorpiusi! Tohle nemůžeš," řekl přísně Draco.

,,Vlastně tam jdu také, takže to nebude problém," řekla váhavě Hermiona.

,,Nemůžu to po tobě chtít. Vidíme se po druhé po čtyřech letech," odmítl Draco.

,,Já vím, ale to nevadí, ne? Chci říct, že tam stejně jdu a nedělá mi problém s sebou vzít Scorpiuse."

,,Vážně? Nemusíš to dělat," řekl zmateně.

,,Vážně. Pokud s tím tedy nemáš problém ty," zamrmlala.

,,Nejmenší, jen ti nechci kazit plány nebo tak něco."

,,No, když je to takhle, tak tě zítra ráno můžu vyzvednout, že?" otočila se na Scorpiuse, co se spokojeně usmíval.

,,Ano, prosím!" vykřikl.

,,Dobře, tak tedy zítra. Když mě teď omluvíte, musím na poradu," řekla a všichni vyšli z kanceláře.

Každý se rozešel svoji cestou, ale jeden na toho druhého nemohli přestat myslet. Vážně se změnili a vypadalo to, že každý k lepšímu.

***
Názory? 💚💚💚

Moc děkuju za minulé komentáře 💚🐍💚

Xoxo newky

She: Minister of MagicKde žijí příběhy. Začni objevovat