liii.

7.8K 436 34
                                    

Druhý den už seděla Hermiona ve své kanceláři velmi spokojená tím, co se dnes mělo stát. Před sebou měla složku s pár papíry, které z Draca udělají znovu svobodného muže.

„Paní ministryně," objevil se v její kanceláři muž ve středních letech a hned za ním Pansy.

„Pane Ogdene, Pansy," pozdravila je a pokynula jim, aby se posadili.

„Víte, byl jsem velmi překvapený, když jste mi včera poslala sovu. O čem jste s námi chtěla mluvit?" začal pan Ogden a Hermiona se na něj mile usmála.

„Pane Ogdene, jsem si jistá, že právní zákony znáte lépe než já. Platí vám Lady Malfoyová hodně, že jeden z těch zákonů přehlížíte? A ani to nejsou její peníze, že se vy dva nestydíte," začala Hermiona a pan Ogden viditelně znervózněl.

„Nevím, o čem to mluvíte, paní ministryně," řekl a Hermiona se zasmála.

„Nevíte? Nevadí. Právě proto jsem tu. Pane Ogdene tímto jste zbaven své funkce. A kyby jste stále nevěděl, tak je to za nedodržení vaší práce," řekla a podala mu list papíru, „Co se týče tebe, Pansy. Jsi zase svobodná žena," řekla s úsměvem.

„Cože? Ale to nemůžeš!" vykřikla.

„Vlastně ano, můžu. Pokud jeden z manželů zdržuje rozvod po dobu jednoho roku, mám právo vás rozvést podle první smlouvy. Už nejsi Lady Malfoyová. Tady se o tom všechno dozvíš," řekla a podala ji složku.

„To jsi udělala naschvál!"

„Se mnou si nezahrávej, Pansy. Svoji šanci jsi dostala. Teď ji mám já."

„Tohle si nenechám líbit, Grangerová! Tohle není konec. Ještě o mně uslyšíš."

„Jistě, jen si pamatuj, že tě můžu zničit mrknutím oka. Nepleť se nám do cesty."

„Vyhrožuješ mi, Grangerová? Ty mně?" zeptala se nevěřícně.

„Karty se poněkud změnily," ušklíbla se a sledovala, jak Pansy naštvaně opouští její kancelář.

„Tak to bychom měli," řekla si pro sebe a napsala tu novinu Dracovi a Malfoyovým.

She: Minister of MagicKde žijí příběhy. Začni objevovat