xlix.

7.5K 477 92
                                    

Luciusi,

Od naší jediné výměny dopisů jsme neměli čas si promluvit. Asi se vám uleví, že už mě nemusíte akceptovat, jako přítelkyni svého jediného syna.

Draco se jistě změnil, to nepopírám, ale některé věci se asi nikdy nezmění, když si vybral Pansy místo mě. Víte, kdybych řekla, že mě to nezklamalo lhala bych. Bolí to. Věřila jsem mu. Nevím, co pro něj znamenalo posledních pár měsíců, když se nakonec vrací ke své ženě. Opravdu jsem ho milovala. Miluju. Vím, že jste mě po boku svého syna vidět nechtěl a teď už se s tím nemusíte trápit.

Doufám však, že tohle nezabrání naší dohodě. I když už teď nejsem přítelkyní Draca, stále vám chci pomoc. Budu ráda, když i vy se budete chtít stát lepším člověkem.

Také chci Narcisse navrhnout i na dále přátelství. Vaše žena je opravdu úžasná a od prvního okamžiku se ke mě chovala jako k sobě rovné. Má v sobě tolik lásky. K vám, k Dracovi, ke Scorpiusovi. Tolik mi připomíná mojí matku. Máte velké štěstí a je dobře, že chcete být lepším člověkem!

Omlouvám se, že jsem se tolik rozepsala,

S pozdravem,

Hermiona.

Lucius si ty řádky četl znova a znova. Tolik pocitů, které cítil v tento okamžik, necítil snad za celý svůj život. Ten dopis ho donutil přehodnotit svůj postoj k Hermioně.

Ta dívka v sobě něco měla. Měla zajímavý charakter a Luciuse si právě něčím získala. Neví, čím to bylo, ale pomalu si budovala cestu k jeho srdci.

„Já ho zabiju," procedil skrz zuby, když si vzpomněl na Dracova slova, že ji miluje a vždy bude jednat v její dobro. A teď tu čte jak jí ublížil.

Lucius neváhal ani chvíli a i s dopisem v ruce se přemístil na ministerstvo.

***

Wow, dnes už 5.kapitola. Pěkně si vás rozmazluji 😅😅😅 a chcete dnes ještě jednu? Jubilejní 50.kapitolu?

Vždycky jsem chtěla udělat takové ty podmínky a dnes si to zkusím 😂😂 takže, když každý kdo dá votes, příběh i okomentuje, tak vám sem dám 50.kapitolu. ❤❤❤

She: Minister of MagicKde žijí příběhy. Začni objevovat