xxxvii.

7.8K 477 71
                                    

Hned potom, co Hermiona odešla, Narcissa v tichosti popadla Scorpiuse a odešla s ním z jídelny. Moc dobře věděla, že to Draco nenechá jen tak a Scorpius u toho být nemusel.

,,To je opravdu neskutečný," řekl Draco. Nekřičel, ale z jeho hlasu byl cítit hněv.

,,Nemůžeš mi to mít za zlé," odpověděl v klidu Lucius.

,,Nemůžu? Nemůžu? No, to si snad děláš srandu?!" vykřikl. Jeho sebeovládání v tomhle ohledu bylo pod bodem nula.

,,A co jsi čekal? Že ji přivítám s otevřenou náručí?"

,,To bych od tebe nikdy nečekal, ale mohl jsi se aspoň snažit. Odložit ty své předsudky a trochu ji poznat!"

,,Nejsem si jistý, zda vám to vydrží. Celé dětství jste se uráželi. Myslíš, že tohle má budoucnost?"

,,I kdyby nemělo, tak ti do toho nic není! Já ji miluju, rozumíš? Pokud ji nepřijmeš, pak mě asi ztratíš. Vždycky budu jednat v její a Scorpiusovo dobro!"

,,Tohle snad nemyslíš vážně!"

,,Smrtelně," řekl Draco opět normálním hlasem.

,,Pochop to, Draco, nemůžu jen tak ze dne den začít milovat mudly. Ona je mudlorozená a ještě je to Grangerová! Co jsi si myslel? Tohle prostě nebude fungovat," namítl Lucius tvrdohlavě.

,,Tak to hádám, že si budeš muset vybrat. Rodina, nebo ego? Jen abys věděl, matka je z ní nadšená. Rozumí si spolu," ušklíbl se Draco.

,,Nemůžu ti slíbit, že ji budu mít rád."

,,To po tobě ani nechci. Jediné, co chci je to, abys ji akceptoval," řekl Draco a pak se usmál, ,,Až později ji můžeš mít rád," dodal. Ať už jeho otec tvrdil cokoliv, věděl, že si jej Hermiona nakonec získá, jen potřebuje aby ji začal akceptovat. Získala si už dva Malfoye, to by to bylo, aby si nezískala i toho třetího.

,,Myslím, že o to se pokusit můžu," souhlasil nakonec Lucius.

,,Fajn, a začneš tím, že za ní zítra zajdeš a omluvíš se," řekl naprosto vážně Draco a Lucius se na něj nevěřícně podíval.

,,Malfoyové-"

,,Ani s tou tvojí idilkou nezačínej. Je mi fuk jestli se Malfoyové omlouvají, nebo ne. Prostě to uděláš. Moc dobře víš, že by tě k tomu matka stejně přinutila," ušklíbl se.

,,Jednou mě oba přivedete do hrobu," zamrmlal Lucius a dal si panáka ohnivé whiskey.

***
Já myslím, že Lucius nás všechny ještě pěkně překvapí 😅💚

💝 Děkuju za 6K přečtení!! 💝

She: Minister of MagicKde žijí příběhy. Začni objevovat