Draco vztekle zmačkal papír a odhodil ho do koše. Od doby, co mu Hermiona řekla, že je těhotná, pracuje na překvapení pro ně, ale vůbec se mu to nedaří. Hůlkou si přivolal další papír a chtěl se pustit do práce, když se bytem rozlehl zvuk zvonku.
„Divné," zamumlal Draco a šel dolů. Jediný, kdo na něj kdy zvonil, byla Hermiona, když tu ještě nebydlela. Otevřel dveře a hned je zase zavřel. Zhluboka se nadechl a znovu je otevřel, přičemž doufal, že se před tím spletl.
„Už si s tím skončil?" zeptala se a vecpala se dovnitř. Draco měl co dělat, aby ji neproklel.
„Co tady chceš?" nepříjemně se zeptal, když za ní došel do obýváku.
„Jen jsem ti přišla něco říct. Něco co se nejspíš nehodí po sově," řekla se samolibým úsměvem.
„No, tak to řekni ať to máme za sebou," povzdechl si.
„Vážně nechápu, co vidíš na té malé špinavé šmejdce," odfrkla si a Draco sevřel ruce v pěst, „Nic méně pokud ti nevadí, že se svými špinavými rukami dotýká tebe, tak mně tedy rozhodně vadí, že je v blízkosti mého syna," řekla a Draco vyprskl smíchem.
„Někdy jsi zábavná, Pansy. Pokud je to vše, rád bych kdybys odešla."
„Pokud je tu někdo směšný, tak jsi to ty, když si plánuješ vzít tu lacinou náhradu čarodějky."
„Nic ti do toho není, takže bych vážně ocenil, kdybys už odešla."
„To se tedy pleteš. Je mi do toho všechno! Nedovolím, aby ona vychovávala mého syna."
„Tvého syna? Vrať se zpátky na zem, Pansy! Nikdy jsi se o něj nezajímala!" vykřikl Draco.
„To nemění nic na tom, že je to pořád můj syn."
„Už není," řekl Draco s klidem.
„Budu o něj bojovat," řekla s úšklebkem, což Draca hrozně vytočilo, ale snažil se zůstat klidný.
„Nemůžeš, Pansy."
„Jistě, že můžu. Jsem jeho matka, ať se ti to líbí nebo ne."
„Ne, nemůžeš, Pansy. Byli jsme rozvedeni podle první smlouvy, ve které jasně stálo, že se navždy vzdáváš práv ohledně Scorpiuse. Už s tím nic nenaděláš," řekl Draco a sledoval jak se její posměšný výraz změnil na rozčílený, „Teď odejdi a už se tu nikdy neukazuj," řekl a přešel k oknu, kde seděla sova s dopisem, zatím co Pansy naštvaně odešla.
ČTEŠ
She: Minister of Magic
Fanfiction„Zkazil jsi to!" „Napravím to, Scorpiusi." „Ona byla moje maminka a ty jsi to všechno zničil." Draco překvapeně hleděl na svého syna, co se zhroutil potom, co Hermiona odešla. Ale ještě více byl překvapený, že ji nazval svou matkou. 3.4.2017 #1 in...