Hermioně se teď žilo mnohem lépe, když už Draco věděl, co se stalo s jejími rodiči. Věděla, že na tento rozhovor jednou dojde a déle už to odkládat nemohla.
„Můj muž se definitivně zbláznil," vykřikla Narcissa, když vtrhla do Hermioniny kanceláře.
„Co se stalo, Narcisso?" zeptala se zmateně Hermiona a odložila brko se kterým podepisovala dokumenty.
„Je pryč," vykřikla a posadila se naproti Hermioně.
„Pryč? Jak jako pryč?" nechápala Hermiona.
„Dnes ráno někam odešel, a když se vrátil, zavřel se ve své pracovně. Nebyla s ním žádná řeč, pořád něco hledal a povídal si sám pro sebe. Nakonec mluvil o tobě a o tom, že tě nezklame. A pak se přemístil a byl fuč," vysvětlila Narcissa, ale Hermiona stále nechápala o co šlo.
„Se mnou? A neříkal kam jde?"
„Mám takový pocit, že když si pro sebe něco mumlal, tak jsem zaslechla něco o Austrálii."
„Austrálii? U Merlina, já se z nich zblázním. Musel mluvit s Dracem."
„Ale co se děje? Nikdo mi nic neříká," postěžovala si Narcissa.
„Měli by tam někde být moji rodiče, ale jsou pod silnými chránícími kouzly," vysvětlila rychle Hermiona.
„Oh, tak to je dobře, že tam šel. Lucius je na tohle specialista."
„Co prosím?" zeptala se nechápavě Hermiona.
„Víš, když sloužil Voldemortovi, tak často dostával za úkol někoho najít. Byl v tom vážně dobrý, nepochybuji, že najde tvé rodiče."
„Měl to nechat být, zbytečně se tím zatěžuje. Mé rodiče hledalo spoustu lidí," řekla.
„Změňme téma. Co miminko? Jak reagoval Draco? Když nám to povídal, byl tak nadšený, že jsem neměla to srdce mu zkazit radost tím, že už to vím, tak jsem dělala překvapenou," zasmála se Narcissa.
„Reagoval velmi dobře. Byl nadšený stejně jako já, akorát jsme to ještě neřekli Scorpiusovi."
„Scorpius je na svůj hodně vyspělý. Nejspíš to bude všemi těmi knihami. Vezme to dobře, neboj."
„Vlastně si to také myslím, nedávno se mě ptal jestli bude mít sourozence. Člověk se s ním nikdy nenudí."
„To opravdu ne."
ČTEŠ
She: Minister of Magic
Fanfiction„Zkazil jsi to!" „Napravím to, Scorpiusi." „Ona byla moje maminka a ty jsi to všechno zničil." Draco překvapeně hleděl na svého syna, co se zhroutil potom, co Hermiona odešla. Ale ještě více byl překvapený, že ji nazval svou matkou. 3.4.2017 #1 in...