Draco se vrátil z práce do příliš tichého domu. V dolním patře nikdo nebyl a tak šel rovnou nahoru, kde našel Scorpiuse ve svém pokoji, jak si čte.
,,Ahoj," pozdravil ho a dal mu pusu do vlasů.
,,Ahoj, Hermiona je v koupelně," odpověděl na otázku, na kterou se Draco chystal zeptat.
,,Dobře."
,,Už je tam půl hodiny. Myslím, že pláče. Řekla mi abych tam nechodil," řekl Scorpius a Draca polil studený pot. Okamžitě vystřelil ke koupelně, kde opatrně zaklepal na dveře. Když se nikdo neozýval, vzal za kliku a otevřel dveře. Našel tam Hermionu, která seděla v rohu na zemi a měla zarudlé oči. Takže plakala.
,,Draco," bylo jediné, co řekla a Draco se k ní okamžitě vrhl a sevřel jí u sebe v objetí.
,,Co se stalo?" zeptal se, při čemž ji hladil po zádech, aby ji uklidnil.
,,Potkali jsme v parku Rona a o-on řekl Scorpiusovi, že od vás ode-ejdu."
,,Pššt, to je dobré," snažil se ji uklidnit, když opět začala plakat, ale v hlavě si stále opakoval ta slova, co před chvíli řekla. Ona nemůže odejít!
,,Proč by něco takového říkal?"
,,Já nevím, lásko, ale to co říkal je nepodstatné. Nikdy tě nenechám odejít, ano?" řekl pomalu a kladl ji malé polibky do vlasů.
,,Já se jen bojím, že něco chystá," popotáhla. Draco jí zvedl hlavu, tak aby se mu koukala do očí.
,,Poslouchej mě, ano? Nikdy nedovolím, aby ti ublížil. Všechno bude v pořádku. Dnes tu zůstaneš. V tomhle stavu tě nemůžu pustit domů," řekl a postavil se na nohy, natáhl k ní ruce, ,,Tak pojď," řekl s úsměvem, a když se ho chytla, tak jí vytáhl na nohy, rovnou k sobě do objetí.
,,Je Scorpius v pořádku?" zeptala se a zvedla hlavu, aby na něj viděla.
,,Ano, čte si knihu," odpověděl a sehnul se k ní, aby jí mohl políbit.
,,Měla jsem horzný strach, když jsem ho viděla s ním mluvit."
,,Už na to nemysli, ano? Ani jednomu z vás se nic nestane. Jste to nejcenější, co mám," řekl a znovu ji políbil a tentokrát se do toho snažil dát všechny svoje city.
***
Děkuju za 1K votes a skoro 3K přečtení ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
ČTEŠ
She: Minister of Magic
Fanfiction„Zkazil jsi to!" „Napravím to, Scorpiusi." „Ona byla moje maminka a ty jsi to všechno zničil." Draco překvapeně hleděl na svého syna, co se zhroutil potom, co Hermiona odešla. Ale ještě více byl překvapený, že ji nazval svou matkou. 3.4.2017 #1 in...