Prošli značnou část Manoru, než se dostaly ke vchodu na zahradu, u kterého čekal Arthur.
„Vypadáš přímo božsky," pochválil ji, když k němu došli a objal ji.
„Ehm, ehm," odkašlala si Ginny.
„Ty vypadáš samozřejmě taky úžasně," řekl a Hermiona se zasmála.
„Děkuji," odpověděla se smíchem Ginny.
„Můžeme?" zeptal se a nabídl Hermioně rámně.
„Ještě tu není otec," řekla a rozhlédla se kolem.
„Ale Lucius sedí v přední řadě s Narcissou," řekla nechápavě Ginny.
„Oh," bylo jediné, co Hermiona řekla.
„Mám, mám pro něj dojít?" zeptala se váhavě Ginny.
„Můžeš, prosím," řekla Hermiona a Ginny z jejího hlasu poznala, že začíná být nervózní.
„Jasně," souhlasila s úsměvem, aby jí uklidnila a vydala se uličkou hostů až dopředu. Všichni byli zmatení a začali si něco šuškat. Draco se nervózně podíval na Harryho, který ho pouhým pohledem uklidnil.
„Dobrý den, Ginny Potterová, mohl byste prosím se mnou?" vyhrkla ze sebe hned, jak došla k Luciusovi.
„Jistě," odpověděl zmatený Lucius a následoval Ginny ven ze zahrady.
„Tati!" vykřikla úlevně Hermiona a pevně Luciuse objala.
„Děje se něco?" zeptal se, když od něho odstoupila.
„Teď už ne," odpověděla s úsměvem.
Z jedné strany ji vedl Arthur Weasley, muž, který se o ni vždy staral. Byl to takový její otec v kouzelnickém světě. Z druhé strany ji vedl otec, Lucius, muž, který jí ukázal, že se lidé dokáží změnit.
S úsměvem kráčela uličkou hostů, kteří na ní upíraly své zraky. Ona však měla oči jen pro jediného člověka v zahradě. A on měl oči jen pro ni.
Když už konečně byla u své životní lásky, muži ji pustili a každý ji věnoval pusu na čelo. Její úsměv se ještě více rozšířil.
Měla perfektní život a vyplatilo se za něj bojoval. Vyplatilo se bojovat za Harryho a za to v co věřila.
The end
ČTEŠ
She: Minister of Magic
Fanfiction„Zkazil jsi to!" „Napravím to, Scorpiusi." „Ona byla moje maminka a ty jsi to všechno zničil." Draco překvapeně hleděl na svého syna, co se zhroutil potom, co Hermiona odešla. Ale ještě více byl překvapený, že ji nazval svou matkou. 3.4.2017 #1 in...