iv.

9.8K 592 58
                                    

,,Páni, viděla jste někdy tolik knih pohromadě?" zeptal se Scorpius s úžasem, když se procházeli veletrhem.

,,V Bradavické knihovně jich je ještě mnohem víc," řekla s úsměvem a sledovala, jak se Scorpiusovi rozzářili oči štěstím.

,,Vážně?"

,,Ano. Trávila jsem tam dost času. Někdo by si pomyslel, že jsem je možná všechny i přečetla."

,,A přečetla?" zeptal se zvědavě.

,,Jistě, že ne. Je jich tam opravdu hodně a navíc, ne každá mě zaujala."

,,Nemůžu uvěřit, že jsem konečně našel někoho se s tejným zájmem o knihy," vypískl radostně malý Malfoy.

,,To samé můžu říct i já. Což mi připomíná, měl bys mi říkat jen Hermiono. Od teď žádné vykání, ano?"

,,Dobře, Hermiono," řekl s úsměvem a už ji táhl k nějakým knihám.

,,Tak kterou vezmeš?" zeptala se, když si zamyšleně prohlížel tři knihy.

,,Nejradši bych si vzal všechny," řekl trochu sklesle.

,,A co ti v tom brání?"

,,Opravdu můžu?"

,,Samozřejmě, že můžeš," řekla s úsměvem a popadla všechny tři knihy, ,,Kam teď?"

,,Chtěl bych nějakou knížku o famrfpálu."

,,Tak pojďme nějakou najít," řekla a oba se rozešli k sekci sport. Cestou šli přes sekci kouzelnických legend a Hermiona tam našla dvě knihy, které chtěla už dlouho. Obě je vzala a pokračovali k cíli.

,,To je ona," vykřikl Scorpius a popadl relativně malou knížku a pak ještě další větší.

O dvě hodiny později měli oba plné ruce knih a náramně se po celý den bavili, když ale dorazili k pokladně, Scorpiusův úsměv zmizel.

,,Copak se děje?" zeptala se s obavami Hermiona.

,,Myslím, že nemám dost peněz na všechny ty knihy," řekl smutně.

,,S tím si vůbec nedělej starosti," řekla s úsměvem a zaplatila všechny jejich knihy. Scorpius jí poděkoval nejméně třikrát a pak se vydali domů.

<><><><><>

Draco přišel domů pozdě a byl vyčerpaný. Cítil se hrozně, že nechal Scorpiuse celý den na krku Hermioně, ale zároveň jí byl vděčný.

,,Oh, už jsi doma?" překvapil ho ženský hlas v obýváku.

,,Ty jsi tady?" zeptal se zmateně.

,,Vím, že jsi říkal, že ho můžu nechat se skřítky, ale chtěla jsem mít jistotu, že bude v pořádku," řekla a červeň se jí hrnula do tváří.

Draco si ji prohlédl. Měla na sobě elegantní šaty s lehkým květinovým vzorem a vlasy měla spletené do copu. Pomyslel si, že je ještě krásnější než ve škole. Vždy se mu líbila, ale věděl, že by mezi nimi nemohlo nic být a tak ji prostě nenáviděl. Bylo to jednodušší, ale co teď? Měl nějakou šanci?

,,Děkuju, vážím si toho. Znamená pro mě všechno, víš?" vyhrkl z čista jasna. Hermiona přikývla.

,,Kdyby si jej někdy potřeboval pohlídat, tak není problém," řekla s úsměvem před tím, než zmizela z jeho bytu.

***

Děláte mi takovou radost s komentáři, že vám chci taky udělat radost a tak tu máte další díl ❤❤❤❤

She: Minister of MagicKde žijí příběhy. Začni objevovat