„Draco!" křikla Hermiona hned jak se dostala domů. Zkopla z nohou lodičky, ze kterých ji dnes opravdu bolely nohy. Tašku upustila na zem a rozhlédla se po prázdném obýváku, „Draco," vykřikla a čekala jestli se objeví.
„Už běžím, lásko," zakřičel na ni ze shora a za chvíli slyšela dupot nohou.
„Pospěš si," řekla akorát tak hlasitě, aby jí slyšel.
„Stalo se něco?" zeptal se, když už byl v obýváku.
„Extrémně náročný den v práci," povzdechla jsi a roztáhla ruce. Draco zničil vzdálenost mezi nimi a schoval ji u sebe v objetí.
„Mrzí mě, že jsem nemohl být se Scorpiusem, ale konečně už je všechno zařízené na stavbě."
„To je úžasné! Jediné, co teď chci je válet se s tebou v posteli," zamumlala do jeho hrudi a zabránila zívnutí.
„Jo, to dokážu zařídit," řekl s úsměvem a vzal ji do náruče, což Hermiona nečekala a vypískla.
„Draco! Jsem těžká," vykřikla a bouchla ho do ramene.
„Nesmysl, jsi jako peříčko," řekl a rozešel se s ní do jejich ložnice.
„Fajn, tak si mě nes, dokud mě uneseš," vzdala to a čekala až jí donese do postele.
„Hodná holka," ušklíbl se a opatrně ji položil do postele. Hned na to si vlezl k ní, přikryl je peřinou a objal ji.
„Na tohle jsem myslela celý den," řekla s úsměvem a konečně se po dni plném práce uvolnila.
„Možná bys měla zítra zůstat doma," zašeptal opatrně Draco. Věděl, že se pohybuje na velmi tenkém ledě.
„Nezačínej zase, byl to jen náročný den a jeden idiot."
„Jaký idiot?" zeptal se zmateně Draco.
„Nepamatuji si jeho jméno, ale byl mi celý nějaký povědomí. Možná s námi chodil do Bradavic. Každopádně je hodně egoistický.
„To zní jako Zmijozel," ušklíbl se Draco.
„Nechme to být, nechci už na nic myslet. Proč nevezmeš nějakou knihu a nepřečteš mi něco?" zeptala se s úsměvem a potlačila zívnutí.
„Pro tebe cokoliv, zlato," řekl Draco políbil ji do vlasů. Natáhl se na noční stolek pro knihu, ale než vůbec stihl nalistovat správnou stránku, všiml si, že už Hermiona oddechuje v jeho náruči.
***
Taková oddechová kapitola, jinak jsme 5 v ff ❤❤❤ děkuju!! 🌸🌸
ČTEŠ
She: Minister of Magic
Fanfikce„Zkazil jsi to!" „Napravím to, Scorpiusi." „Ona byla moje maminka a ty jsi to všechno zničil." Draco překvapeně hleděl na svého syna, co se zhroutil potom, co Hermiona odešla. Ale ještě více byl překvapený, že ji nazval svou matkou. 3.4.2017 #1 in...