lxxxix.

6.5K 386 54
                                    

,,Hej! Co to děláš?!" přiřítila se do kuchyně Hermiona.

,,Dělám si čaj?" odpověděl Draco otázkou a dál se věnoval přípravě čaje.

,,Proč nejsi v posteli?" zeptala se rozzlobeně Hermiona.

,,Je to jen čaj, Hermiono," povzdechl si a opřel se o linku.

,,Je mi úplně jedno, co to je. Léčitel říkal, že se nemáš namáhat," řekla a začala se na něj mračit. Byl to hroznej paličák a neposlouchal ji. Ona v těchto dnech byla obvzlášť přecitlivělá a vůbec se jí nelíbilo, že na každou pitomost chtěla reagovat pláčem.

,,Zvládnu to," ujistil ji.

,,Fajn! Dělej si, co chceš. Pro mě za mě si klidně znova skonči u Sv. Munga," vykřikla a odešla do koupelny, kde se zavřela. Draco byl doma teprve dva dny a odmítal odpočívat. Hermiona byla kvůli tomu lítostivá.

,,Pitomé těhotenství a jeho přecitlivění," zamrmlala si sama pro sebe a nechala slzy slzami. Draco jí to vůbec neusnadňoval.

,,Hermiono?" ozval se z druhé strany dveří a zkusil je otevřít.

,,Jdi k čertu, Draco," zamumlala. Právě teď na něj vážně neměla náladu.

,,Omlouvám se," povzdechl si.

,,Vůbec si neuvědomuješ, jaké to pro mě je. Jsem těhotná, Draco a ty se chováš jako naprostý pitomec, když neposloucháš to, co ti řekl léčitel. Já už takhle dál nemůžu."

,,Máš pravdu, na to jsem nepomyslel. Co kdybychom si šli lehnout společně a já ti něco přečetl?"

,,Nemyslím, že mám teď na cokoliv náladu. Radši budu tady v koupelně."

,,Byl bych rád, kdybys se později přidala. Miluju tě," řekl, ale Hermiona neodpověděla. Nevěděla proč na něho je tolik naštvaná, ale nechtěla mu teď říkat, že ho miluje. Jen ať trpí.

Slyšela vzdalující se kroky, a tak byla opět sama. Hrála si s prstýnkem na ruce a přemýšlela o rychle blížící se svatbě. Hrozně se na ni těšila. Nemohla se dočkat až se stane oficiálním členem rodiny Malfoyů. Byla to opravdu skvělá rodina, o čemž dřív hodně pochybovala, ale zdálo se, že válka všem dala velmi cenou lekci. Kromě Narcissy. Hermiona se domnívala, že ona byla vždycky taková.

Doufala, že jednou bude jako ona.


***

Zítra mám celodenní soustředění, což znamená, že budu od osmi do osmi na jevišti, takže nepočítejte s kapitolkou :/

She: Minister of MagicKde žijí příběhy. Začni objevovat