Hermionu to překvapilo. Chvíli jí trvalo, než si uvědomila, co se to vlastně děje, ale když se její mysl vzpamatovala, tak se odtáhla.
„Tohle nemůžeš dělat," zašeptala roztřeseně, zatímco Draco ji zavedl dovnitř, „Nemůžeš mít mě i Pansy."
„Ale já chci jenom tebe! Miluju tě, Hermiono. Teď už vím, že si nás viděla v té restauraci. Musíš mě to nechat vysvětlit. Nemůžu o tebe přijít," řekl zoufale a při tom kolem sebe máchal rukama.
„Ale ono není o čem mluvit! Copak to nechápeš?"
„Ne, to ty to nechápeš! Hermiono, prosím."
„No, tak mluv," pobídla ho.
„Byl jsem ve Francii, když se ozvala Pansy, že se chce okamžitě sejít kvůli rozvodu. Ve Francii už bylo vše v pořádku, tak jsem souhlasil se schůzkou. Sešli jsme se v té restauraci a probírali jsme rozvodové papíry, když najednou vytáhla hůlku. Použila na mě Petrificus totalus a pak se na mě vrhla. Nemohl jsem nic dělat! Nemohl jsem ji od sebe odtrhnout, protože jsem po nemohl hýbat! Chápeš? Miluju jen tebe, Hermiono."
„No, jistě. Věděla, že tu nebudeš a poslala to naschvál! Ona chtěla bych tam šla," vykřikla Hermiona.
„O čem to mluvíš?" zeptal se zmateně Draco.
„Poslala ti dopis, kde psala, že se ujišťuje jestli platí ta večeře."
„Nemohl jsem za to," řekl.
„Já vím," usmála se a tentokrát to byla ona, kdo spojil jejich rty.
„Jsem rád, že jsi zase tady," řekl s úsměvem, když se od sebe odtáhli kvůli nedostatku vzduchu.
„Jen mi slib, že to brzy skončí. Už to trvá příliš dlouho," řekla a pevně ho objala.
„Pokusím se to ukončit tak rychle, jak to jen půjde," řekl a políbil ji do vlasů.
„Jak myslíš, že by Pansy vypadala bez vlasů?" zeptala se náhle a Draco se zasmál.
„Žárlíš, princezno?" zeptal se se smíchem.
„Na koho? Na Pansy? Ne, vždyť je to jen tvoje manželka," zasmála se.
„Brzo nebude."
„Nakonec tomu nezabrání. Nemůže, však?"
„Doufám, že ne."
„Určitě ne. Nemůže tě nutit být v manželství. Na to určitě existují nějaké zákony. S někým promluvím a..." z ničeho nic přestala. Draco podle jejího výrazu poznal, že nad něčím usilovně přemýšlí.
„Na co myslíš?"
„Mám to," vykřikla radostně a vášnivě jej políbila.
***
Omlouvám se, že jste museli čekat, ale byla jsem v divadle 😅😅
ČTEŠ
She: Minister of Magic
Fanfic„Zkazil jsi to!" „Napravím to, Scorpiusi." „Ona byla moje maminka a ty jsi to všechno zničil." Draco překvapeně hleděl na svého syna, co se zhroutil potom, co Hermiona odešla. Ale ještě více byl překvapený, že ji nazval svou matkou. 3.4.2017 #1 in...