x.

8.8K 496 42
                                    

Hermiona nebyla typ dívky, co by po nocích brečela do polštáře nad zlomeným srdcem. Když nad tím tak uvažovala, nebylo ani nad čím brečet. Bylo to pouhé poblouznění, co zase zmizí. A to že se mu teď vyhýbala, bylo jen tím, že měla hodně práce. Samozřejmě, že to nedělala úmyslně. Vyhýbala se i Ginny, ale ta se nedala tak lehko odbýt jako Draco. Věděla, že se něco děje, a proto teď seděla v Hermionině kanceláři a sledovala ji, jak čte nějaké složky.

,,Takže mi neřekneš, co se stalo?"

,,Kolikrát ti mám říkat, že se nic nestalo?" řekla ale ani se na ni nepodívala.

,,Fajn, budu předstírat, že ti to věřím. Jak to jde s Malfoyem?"

,,Nějak," zamrmlala a pokrčila rameny.

,,To nebylo to, co jsem chtěla slyšet," protestovala Ginny.

,,Mám teď moc práce."

,,Obě víme, že nemáš. Takže mi to vyklop," řekla už kapku rozlobeně Ginny.

,,Spletla jsi se," řekla Hermiona klidným hlasem a složku odložila na stůl.

,,Co tím myslíš?" zeptala se zmateně.

,,Nemá o mě zájem."

,,To nemůžeš vědět."

,,Ale vím."

,,Chci slyšet jeden pořádný důvod proč by neměl mít zájem. Podívej se na sebe a otevři oči! Jsi chytrá, krásná, vtipná-" Ginny už pomalu křičela, ale Hermiona ji přerušila dřív, než stihla pokračovat.

,,Jdi k čertu, Ginny! Je ženatý, dobře?! Celou tu dobu je ženatý a já byla tak hloupá a dělala si naděje. Ale víš co? Nikdy tam žádná naděje nebyla, protože je ženatý!" vykřikla Hermiona a složila si hlavu do dlaní.

,,Oh, s kým?" zeptala se zmatená Ginny.

,,S Pansy," zamrmlala.

,,Víš, že se mu nemůžeš vyhýbat věčně."

,,Zkusit to můžu," navrhla.

,,Můžeš, ale dřív nebo později mu to začne být divné. Jak jsi se o tom vůbec dozvěděla?"

,,Byla za mnou Pansy s varováním."

,,Věříš jí?"

,,Já nevím! Jedna moje část tomu věří. Je to pochopitelné, Scorpius přece musí mít někde matku a oni dva se k sobě v Bradavicích celkem měli. Druhá část si tak moc přeje aby to nebyla pravda, protože jsem si dělala naděje, že bych mohla být součástí jeho a Scorpiusova života," povzdechla si Hermiona.

,,Proč se ho nezeptáš?"

,,Mám za ním přijít a zeptat se ho jestli je ženatý? Jak bych to pak vysvětlila? Že žárlím, že je? Že jsem si myslela, že mu na mě zálěží možná trochu víc, než jen jako na kamarádce?"

,,Jo, máš pravdu. Špatný nápad," souhlasila Ginny a pak obě v tichosti přemýšleli, co dělat dál.

***
Vážně přemýšlím, že dnes vydám ještě jeden díl 😅😅 mám takovou radost, že se vám povídka líbí 💚

She: Minister of MagicKde žijí příběhy. Začni objevovat