Uplynuly 2 týdny od té doby, co se dohodli na tom, že to spolu zkusí. Všechno vypadalo naprosto úžasně a oba byli moc šťastní.
,,Draco, prosím."
,,Ne."
,,Ano."
,,Ne."
,,Pekně prosím."
,,Je jedno, jak prosíš, Hermiono. Odpověď je stále ne."
,,Ale no tak."
,,Tentokrát mě nedostaneš."
,,Fajn, jdu dělat oběd," vzdala to nakonec a odešla do kuchyně, zatím co Draco odešel za Scorpem do pokoje.
Hermiona se ovšem doopravdy nevzdala. Počkala asi pět minut, než se i s foťákem proplížila k dětskému pokoji. Potichounku otevřela dveře a usmála se nad tím, co viděla. Draco vyhazoval Scorpa do vzduchu a Hermiona neváhala ani chvíli. Vyfotila si je, ale blesk ji prozradil.
,,Měl jsem vědět, že to jen tak nenecháš," řekl hravě Draco a rozeběhl se k ní. Hermiona vypískla a dala se na útěk, ovšem proti Dracovi neměla žádnou šanci. Nestihla to ani ke schodům a Draco ji doběhl a strhl k sobě do náručí.
,,Jsi pěkná ďáblice, víš o tom?" ušklíbl se a Hermiona jen našpulila rty, čehož hned využil a políbil jí, ,,Tak na co tu fotku chceš?"
,,Dám si ji na stůl v kanceláři."
,,Opravdu?" zeptal se překvapeně.
,,Ano," odpověděla s úsměvem a znovu spojila jejich rty.
,,Tak to bych si taky měl jednu pořídit," řekl, když se od sebe odtrhli a vzal ji z rukou foťák. Zrovna v ten moment k nim přiběhl Scorp, kterého Hermiona s úsměvem vzala do náruče a on ji políbil na tvář, ,,Perfektní," řekl s úsměvem Draco, když se mu přesně tenhle moment povedlo zachytit. V jeho kanceláři se bude perfektně vyjímat.
,,Teď už ale vážně jdu dělat ten oběd," řekla, když položila Scorpa na zem.
,,A co bude dobrého?" zeptal se Scorpius.
,,Nech se překvapit," řekla a Scorpius se zamračil.
,,Prosím?" poprosil a udělal psí oči.
,,Dobře, udělám hamburgery. Další mudlovské jídlo, co byste měli znát."
,,Bezva," vykřikl a utekl zpátky do pokoje.
,,Víš, že tebou hrozně lehko manipuluje?" zasmál se Draco.
,,Děláš jakoby s tebou ne," oplatila mu to Hermiona.
,,Dostalas mě."
,,Jdu dělat ten oběd," řekla s úsměvem a tentokrát už do té kuchyně doopravdy došla.
***
Kolik byste tu chtěli celkem kapitol? Chtěla bych tenhle příběh udělal opravdu dlouhý, ale zvraty by byly málokdy, tak se bojím aby vás to pak nezačalo nudit :/
ČTEŠ
She: Minister of Magic
Fanfiction„Zkazil jsi to!" „Napravím to, Scorpiusi." „Ona byla moje maminka a ty jsi to všechno zničil." Draco překvapeně hleděl na svého syna, co se zhroutil potom, co Hermiona odešla. Ale ještě více byl překvapený, že ji nazval svou matkou. 3.4.2017 #1 in...