lvii.

7.4K 413 42
                                    

„Katie, to zpracování od tebe budu potřebovat do konce týdne, stihneš to?" zeptala se Hermiona s úsměvem.

„Bez obav. Do pátku to máš na stole."

„Dobře a vyřiď Theovi, že si u mě stále nevyzvedl ty schválené dokumenty," s tímhle Hermiona odešla z odboru záhad a zamířila na oddělení aurorů.

„Harry, tady máš ode mě to povolení, jak jsi o něj před týdnem žádal," řekla, ale když se rozhlédla, tak zjistila, že je v kanceláři sama. Nechala mu tam povolení i se vzkazem a pak už se konečně vydala do své kanceláře. Už se těšila až si sedne.

Když se konečně posadila, její kancelář zalilo modré světlo a před ní se objevil jelen.

Jsme u Sv. Munga. Ginny už rodí," řekl a rozplynul se. Hned na to do kanceláře vtrhl Percy.

„Ginny už rodí!" vykřikli oba najednou.

„Co budeme dělat?" vykřikla v panice Hermiona.

„Já nevím," vykřikl stejně Percy.

„Dobře, musíme se uklidnit. Běž ty, jsi její bratr."

„A ty sestra."

„Ale ne biologická, musíš jít ty!"

„Nikdy ti neodpustí, když tam nebudeš."

„Ale oba tam jaksi být nemůžeme. Aspoň jeden z nás tu musí zůstat. Percy běž, přijdu tam hned, jak budu moct."

„Hermiono, Ministerstvo to bez tebe zvládne. Stejně bys za dvě hodiny končila."

„Doufám, že máš pravdu," řekla a pak je oba přemístila ke Sv. Mungovi.

Objevili se na recepci, kde byl i Harry.

„Co vám tak trvalo, málem jsem zešílel," řekl a pevně objal Hermionu.

„Klid, Harry. Už jsme tady," zasmála se Hermiona a chtěla se od Harryho odtáhnout, ale on ji nepouštěl, „Harry, víš, že mě stále objímáš?"

„Jo," bylo jediné, co řekl.

„Harry?"

„Promiň, jen jsem nervózní," řekl a pustil ji.

„Máš na to právo, jdu poslat patrona Dracovi. Zvládneš to tady těch pár minut sám?"

„Hej, já jsem tu taky," ozval se Percy.

„Zaveď Percyho k ostatním. Já vás pak najdu," řekla a šla najít místo, kde bude trochu klidu.

She: Minister of MagicKde žijí příběhy. Začni objevovat