Dva členové rodiny Weasleyovců se nacházeli v Příčné, netušíc že se za chvíli potkají. Harry s Ginny se vraceli z oběda, zatím co Ron se stavoval pro své nové koště. Když vycházel z krámku, nekoukal na cestu a do někoho vrazil. Už chtěl dotyčného okřiknout ať se dívá na cestu, ale zůstal v šoku, když zjistil, kdo to byl. Stejně tak i Harry s Ginny.
,,Věděli jste to?!" vyprskl Ron, když se vzpamatoval. Manželé Potterovi na něj jen zmateněně hleděli. ,,Věděli jste, že to spřáhla s Malfoyem?! Že s ním má malýho haranta?"
PLESK.
Ginny se neudržela a vlepila Ronovi facku.
,,Opovaž se takhle o Scorpiusovi mluvit," procedila skrz zuby. Neznala ho sice osobně, ale Hermiona o něm vždy jen básnila. Navíc to bylo jen nevinné dítě.
,,Takže je to pravda," řekl uštěpačně. Harry je jen sledoval. Ginny mu sice něco říkala, ale věděla mnohem lépe, o co šlo. Nechtěl to nějak pokazit.
,,Každopádně, tobě do toho nic není," odeskla.
,,Pleteš se! Hermiona je moje."
,,Hej, myslím, že bys jí už měl nechat na pokoji, ne?" vložil se do toho nakonec Harry.
,,To není vaše věc."
,,Nepřibližuj se k ní," řekla varovně Ginny.
,,Malfoy už mě varoval, ale přece mu jí nenechám. Nezaslouží si jí."
PLESK.
Tentokrát to byla Harryho pěst.
,,Nech. Ji. Na. Pokoji," řekl Harry pomalu a klidně, ale znělo to dost výhružně.
Ron si odplivl a odešel pryč.
„Takže, nechceš mi říct, co se tady právě stalo?" zeptal se Harry Ginny.
„Sama nevím, ale Hermiona nám má co vysvětlovat."
Oba se přemístili před Ministerstvo a zamířili k Hermioně do kanceláře. Zaklepali a na vyzvání vstoupili.
„Harry, Ginny!" vykřikla radostně Hermiona a vstala, aby mohla své přátele obejmout, „Co vás sem přivádí?"
„Potkali jsem Rona."
„Oh," bylo to jediné na co se Hermiona zmohla.
„Nic k tomu neřekneš?"
„No, on tu včera byl a říkal, že mě chce zpátky. Myslel si, že ho pořád miluju a já tak trochu využila toho, že tu byl Draco. Ron si myslí, že spolu něco máme."
„A máte?" zeptal se Harry a Ginny ho praštila do ramene.
„Teď už vlastně jo. Je to pro nás oba nové a chceme tomu dát čas."
„Já to věděla!" vypískla Ginny a silně objala Hermionu.
„Nezlobíte se?"
„Jen chceme, aby jsi byla šťastná," řekl Harry a také jí objal.
„Děkuju. Moc to pro mě znamená."
„Věříme tvému úsudku. Teď ale budeme muset jít, mamka nás čeká v Doupěti. Co nejdřív se u nás zastav."
„Zastavím," řekla s úsměvem a zamávala jim před tím, než zmizeli z její kanceláře.
***
Dnes už další nebude 😏 jedu na Paleťáky, tak snad to do zítra vydržíte.
ČTEŠ
She: Minister of Magic
Fanfiction„Zkazil jsi to!" „Napravím to, Scorpiusi." „Ona byla moje maminka a ty jsi to všechno zničil." Draco překvapeně hleděl na svého syna, co se zhroutil potom, co Hermiona odešla. Ale ještě více byl překvapený, že ji nazval svou matkou. 3.4.2017 #1 in...