lxi.

7K 432 45
                                    

Draco nervózně přešlapoval před pokojem Hermiony. Nechtěli ho k ní pustit dřív, než se probere.

„Draco, posaď se. Určitě je v pořádku," řekl Harry, který tu s ním ochotně zůstal, zatím co Scorpius byl u Ginny a četl ji knihu, kterou si sem dneska donesl, když jim Hermiona poslala patrona.

„Proč mě k ní nechtějí pustit?"

„To nevím," povzdechl si Harry.

Hermiona pomalu otevřela oči a hned je zase zavřela. Po pár sekundách to zkusila znovu a pomalu si zvykla na ostré světlo. Přivolala léčitele, který se za okamžik objevil u ní v pokoji.

„Ah, konečně, slečno Grangerová. Takhle omdlet při žádosti o ruku. To se nedělá, slečno Grangerová," zasmál se léčitel.

„Co se stalo?" zeptala se.

„Nedostatek živin, spánku. Vaše tělo nezvládlo dále fungovat. Plus tomu také nemohlo to, že jste těhotná. Gratuluji."

„Pardon, cože jste to říkal?"

„Je to tak. Jste těhotná, slečno Grangerová. Dnes si vás tu ještě necháme, ale zítra ráno můžete jít domů. Teď bych k vám s dovolením pustil vašeho přítele. Dost mi na chodbě vyvádí."

„Samozřejmě," řekla a stále se snažila zpracovat, co jí před chvílí řekl léčitel. Takže Narcissa měla pravdu, ale jak to věděla?

„U Merlina, tohle už mi nikdy nedělej! Víš, jak jsem se bál?" vyhrkl Draco, když ho konečně léčitel pustil do pokoje.

„Promiň, jen jsem byla přepracovaná, zítra ráno už můžu jít domů."

„Tolik jsem se bál."

„Jsem v pořádku, dobře? Ale myslím, že ti dlužím odpověď na jednu otázku," řekla s úsměvem a Draco se taky usmál. Vyndal z kapsy prstýnek a zopakoval svoji otázku.

„Hermiono Grangerová, vezmeš si mě?"

„Ano, Draco Malfoyi, vezmu si tě," řekla s úsměvem a Draco jí navlékl prstýnek před tím, než ji vášnivě políbil.

„Miluju tě."

„Já tebe. Mluvil si o tom se Scorpiusem?"

„Ano a byl naprosto nadšený. Teď je s Ginny a čte jí z té knížky, co dostal od tebe."

„Budeme rodina," řekla s úsměvem, i když Draco nemohl vědět, co tím myslela.

„Ano, budeme," řekl a znovu ji políbil.

***

Haha, tak to tu máte! Ale, že jsem vás napínala dlouho, jen co je pravda. 😅😅😅

She: Minister of MagicKde žijí příběhy. Začni objevovat