Hermiona se toulala Manorem a snažila se najít Scorpiuse. Momentálně s ním ale prohrávala, protože zatím co ona to tady moc neznala, on tu měl prolezlou každou místnost.
Když šla kolem velkých mahagonových dveří, ozval se za nimi nepatrný zvuk. Za dveřmi se nacházela Malfoyovská knihovna, takže je dost možné, že by tam mohl být.
Otevřela dveře a opravdu tam spatřila blonďatého Malfoye, ale ne toho, kterého chtěla.
„Draco? Co tu děláš?" zeptala se a přešla k němu. Chtěl ji odpovědět, ale dřív než to stihl se znovu otevřely dveře od knihovny.
„Jen ta nejlepší," rozlehl se po knihovně hluboký hlas Luciuse Malfoye, který v ruce držel lahev té nejlepší ohnivé whiskey.
„Tati?!" vyjekla Hermiona, „Vy dva se tu zašíváte a popíjíte ohnivou whiskey?" řekla Hermiona a nesnažila se skrýt překvapení.
„Ne," řekl Lucius a rychle schoval flašku za záda.
„Vážně?!" zeptala se rozzlobeně.
„Víš, jaká je Narcissa v těchto dnech," povzdechl si Lucius.
„Ty bys jí měl pomáhat, a ne se tu schovávat. Když už jsme u toho, hledala tě," řekla a významně na něj pohlédla. Lucius něco naštvaně zamumlal a vytratil se z knihovny.
„Aspoň tu whiskey tady mohl nechat," promluvil Draco, čímž na sebe přitáhl Hermioninu pozornost.
„Ty radši nemluv! Řekni mi, co si mám myslet, když máme zítra svatbu a ty místo toho, aby si pomohl s věcmi, které ještě nejsou hotové, tu radši popíjíš whiskey."
„Nerad opakuji svého otce, ale slyšela jsi. Matka je v těchto dnes nesnesitelná," řekl jen na obhajobu.
„Prosím tě, mlč," procedila skrz zuby. Čekala, že s Dracem všechno společně projdou a zkontrolují, ale on nejevil nejmenší zájem.
„Můžu to nějak odčinit?" zeptal se na nakonec poraženě.
„Vlastně ano. Najdi svého syna a oblékni mu tohle," řekla a podala mi malý oblek.
„Co s tím?" zeptal se nechápavě.
„Musí si ho vyzkoušet, abychom věděli jestli mu sedí. On se ale jaksi schoval a odmítá si to obléknout. Hodně štěstí," ušklíbla se a odešla z knihovny, aby se mohla vrátit zpátky k Narcisse a pomoc jí.
ČTEŠ
She: Minister of Magic
Fanfiction„Zkazil jsi to!" „Napravím to, Scorpiusi." „Ona byla moje maminka a ty jsi to všechno zničil." Draco překvapeně hleděl na svého syna, co se zhroutil potom, co Hermiona odešla. Ale ještě více byl překvapený, že ji nazval svou matkou. 3.4.2017 #1 in...