,,Říkala jsi o tom Dracovi?" zeptala se Ginny, když přišla navštívit Hermionu.
,,No, když jsme dorazili se Scorpiusem domů, tak jsem se zavřela v koupelně a sesypala," zamrmlala Hermiona a odložila smlouvy, které měla schválit nebo zamítnout do konce týdne.
,,Jsi v pořádku?" zeptala se vystrašeně Ginny.
,,Teď už ano. Jen se bojím, že se o něco pokusí."
Ginny chtěla něco říct, ale ozvalo se zaklepání na dveře.
,,Dále," řekla Hermiona a obě se podívaly na dveře zvědavé, kdo se objeví.
,,Ahoj, můžu tu nechat Scorpa? Musím naléhavě na staveniště," vstoupil Draco.
,,Samozřejmě," odpověděla s úsměvem Hermiona.
,,Jsi nejlepší," vydechl a políbil ji, ,,Tak se tu mějte," rozloučil se a cestou ke dveřím se usmál na Ginny.
,,Ahoj Ginny," pozdravil Scorpius a dal jí pusu na tvář, ,,Ahoj Hermiono," pozdravil i ji a obešel stůl aby jí mohl také dát pusu.
,,Ahoj broučku," pozdravila ho Hermiona a rozcuchala mu vlásky. Scorpius se zamračil a okamžitě si začal vlasy upravovat. Jako jeho otec, pomyslela si Hermiona. Když byl se svými vlasy spokojený, automaticky se vydal ke knihovně.
,,Co vlastně Draco dělá?" zeptala se Ginny.
,,Je to magitektor a má vlastní firmu," odpověděla pyšně Hermiona.
,,Páni."
,,Je v práci docela často a někdy mi tu Scorpa nechá. Nevadí mi to, vždycky si čte," řekla Hermiona s úsměvema a obě se podívali na blonďatého chlapce, co si četl.
,,No, tak já už budu muset jít," řekla Ginny a zvedla se ze židle.
,,Už?"
,,Jdeme s Harrym na oběd a za chvíli mu začíná pauza."
,,Dobře, pozdravuj ho."
,,Budu, mějte se tu," rozloučila se s oběma a opustila Hermioninu kancelář. Hermiona se dala znovu do čtení smluv, ale neyvdrželo jí to moc dlouho. Asi za pět minut se dveře znovu otevřeli.
,,Tak co jsi tu zapomněla?" zeptala se, ale hlavu od dokumentů nezvedla. Když byla Ginny podezdřele dlouho ticho, tak přestala číst smlouvy a podívala se ke dveřím, kde stál úplně někdo jiný než Ginny.
ČTEŠ
She: Minister of Magic
Fanfiction„Zkazil jsi to!" „Napravím to, Scorpiusi." „Ona byla moje maminka a ty jsi to všechno zničil." Draco překvapeně hleděl na svého syna, co se zhroutil potom, co Hermiona odešla. Ale ještě více byl překvapený, že ji nazval svou matkou. 3.4.2017 #1 in...