,,Scorpius už spí?" zeptala se Hermiona Draca, který právě vešel do jejich ložnice.
,,Ano, stačilo jen deset stránek Bajek barda Beedleho a byl tuhej," řekl se smíchem a přidal se k Hermioně v posteli.
,,Víš, že má to vydání, co jsem přeložila?" zeptala se s úsměvem a nechala ho, aby si ji k sobě přitáhl, jako to dělat vždycky, když šli spát.
,,Samozřejmě, že ano. Koupil mu je můj otec."
,,Já vím! Měla jsem pocit, jako by na mě byl hrdý, ale mluvíme tu o tvém otci," zasmála se Hermiona.
,,Myslím, že u tebe už bych se nedivil ničemu. Jak se má moje malá princeznička?" zeptal se a pohladil ji po břiše, které bylo stále ploché.
,,Myslím, že se má velmi dobře," odpověděla s úsměvem a nahla se k němu, aby ho políbila.
,,Díky Merlinovi za mého neposedného syna," řekl Draco, když se od sebe odtáhli, ,,Nedokážu si ani představit, že bych ho ten den nevzal s sebou, nebo, že by tam opravdu jen ty dvě hodiny seděl a četl si."
,,Myslíš se, že bychom i tak byli spolu? Že bychom k sobě našli jinou cestou."
,,Snad ano, ale naštěstí to nemusíme řešit," řekl a lípnul ji krátkou pusu.
,,To ano. Uvědomuješ si, že za týden už bude všechno jinak? Budeš znovu ženatý muž."
,,Jo, ale tohle manželství bude úplně jiné. Protože tebe miluju," řekl naprosto vážně a políbil ji do vlasů.
,,Já miluju tebe! Nemůžu uvěřit tomu, že budu Lady Malfoyvou. U Merlina, to zní, jak kdyby mi bylo padesát," zasmála se.
,,Nemusíš ten titul používat," zasmál se i Draco.
,,Nebudou se rodiče zlobit?"
,,Samozřejmě, že ne. Mám pocit, že tě milují více než mě."
,,To víš, mám v sobě jakési kouzlo."
,,Všiml jsem si," řekl s úsměvem.
,,Ještě řekni, že jsem ti dala nápoj lásky."
,,Nevylučuji to," ušklíbl se.
,,Doufám, že si děláš legraci," nafoukla se.
,,Samozřemě, že ano."
,,Dobře. Pojďme spát."
,,Dobrou, lásko."
,,Dobrou, Draco," řekla a přitulila se k němu ještě víc.
ČTEŠ
She: Minister of Magic
Fanfic„Zkazil jsi to!" „Napravím to, Scorpiusi." „Ona byla moje maminka a ty jsi to všechno zničil." Draco překvapeně hleděl na svého syna, co se zhroutil potom, co Hermiona odešla. Ale ještě více byl překvapený, že ji nazval svou matkou. 3.4.2017 #1 in...