Hermiona se objevila u recepce Sv. Munga a zmateně se rozhlížela kolem sebe.
„Paní ministryně, čekal jsem vás," pozdravil ji lékouzelník, který si jí všiml.
„Je tady?" zeptala se místo pozdravu.
„Ano, udělali jsme vše, co bylo v našich silách, teď už je to jen na něm," řekl lékouzelník a zavedl ji k pokoji, kde se nacházel Draco.
„Co to znamená?" zeptala se nechápavě.
„Je v kómatu, nemůžu udělat víc," řekl a opustil ji. Hermiona se zhluboka nadechla a pak vzala za kliku. Pomalu otevřela dveře a ještě pomaleji vkročila do pokoje. Bála toho, co uvidí. Bála se toho, jak bude Draco vypadat.
Otevřela oči, které před tím pro jistotu zavřela a pohlédla na muže, kterého až nezdravě milovala, jak tam leží, bílý ještě více než normálně. Pár rychlými kroky překonala vzdálenost, která je dělila, a zhroutila se vedle něho. Slzy nechyla slzami. Držela ho za ruku, která byla děsivě studená.
Mezitím se do haly Sv. Munga přemístila starší dvojce s malým blonďáčkem. Jako první si jich všiml lékouzelník, který před ním mluvil s Hermionou Grangerovou brzy Malfoyovou, pokud se z toho Draco dostane.
,,Co se stalo?" zeptala se vyděšeně Narcissa, když k nim lékouzelník došel.
,,Váš syn utrpěl dost ošklivá zranění, ale všechny se nám podařilo uzdravit. Bohužel je teď v kómatu a jestli se probudí je jen na něm," odpověděl jí lékouzelník stejně jako Hermioně.
,,Jak se mu to stalo?" zeptal se pro změnu Lucius.
,,Na staveništi se zřítilo lešení. Pan Malfoy u sebe neměl hůlku, takže tomu nemohl zabránit. Všechno se to stalo, tak rychle, že ostatní nestihli zaregovat."
,,Můžeme za ním?" zašeptala roztřeseným hlasem Narcissa.
,,Jistě, paní ministryně už tu je," řekl a zavedl je na pokoj, kde ležel Draco.
,,Mami!" vykřikl Scorpius, když vešli a okamžitě se rozběhl k Hermioně, aby ji mohl obejmout a plakat spolu s ní. Hermiona ho silně objala, ale když si všimla, že je tu i Lucius s Narcissou, pustila Scorpiuse a hned na to silně objímala Narcissu.
,,Mami," vzlykla a objala ji snad ještě silněji. Narcissa se už neubránila slzám, a tak se objímaly a plakaly. Lucius neváhal ani chvíli a pevně je obě objal. Nenáviděl, když musel vidět, jak trpí. A pak se to stalo.
,,Tati," popotáhla Hermiona a přitulila se k němu.
ČTEŠ
She: Minister of Magic
Fanfiction„Zkazil jsi to!" „Napravím to, Scorpiusi." „Ona byla moje maminka a ty jsi to všechno zničil." Draco překvapeně hleděl na svého syna, co se zhroutil potom, co Hermiona odešla. Ale ještě více byl překvapený, že ji nazval svou matkou. 3.4.2017 #1 in...