„Scorpe, můžu na chvíli?" zeptal se Draco, čímž svého syna vyrušil od čtení.
,,Jasně," řekl Scorpius a zavřel knihu. Draco se posadil vedle něho na postel a přemýšlel, jak začne.
,,Dneska přijde Hermiona."
,,Já vím, už jsi to říkal. Těším se na ni," řekl s úsměvem.
,,Víš, mám ji rád," začal a čekal na jeho reakci.
,,Já vím, i já ji mám rád."
,,Snažím se říct, že spolu chodíme a chtěl jsem se ujistit, že s tím souhlasíš."
,,Děláš si srandu? Vždyť jsme to řešili několikrát! Je skvělá," vypískl Scorp a objal svého otce.
,,Takže je to v pořádku?"
,,V největším."
Scorp se natáhl po knize, aby se vrátil ke čtení, ale vtom se ozvalo zaklepání na dveře. Scorpius nechal knihu knihou a vystřelil z postele rychleji než Nimbus 2000.
,,Jo, tohle bude fungovat," řekl si pro sebe Draco, který byl potěšený tím, že jeho syn má rád Hermionu stejně tak jako on.
,,Ahoj zlatíčko," pozdravila Hermiona Scorpa, když jí s úsměvem otevřel. Ještě se k němu sehla, aby mu mohla dát pusu na tvář.
,,Ahoj," pozdravil s úsměvem Draco, když došel do chodby.
,,Ahoj," řekl Hermiona, taktéž s úsměvem.
,,Já pusu nedostanu?" řekl na oko uraženě a Hermiona se nad tím zasmála. Přešla k němu a dala mu pusu na tvář, přesně jako Scorpiusovi. Draco neváhal ani chvíli a přivinul si jí do objetí, při čemž ji vášnivě políbil. Hermiona zareagovala okamžitě a rukami mu zajela do vlasů. V břiše se jí probudil známý roj motýlků a ona věděla, že to je správné.
,,Jaký jsi měla den?" zeptal se, když se od sebe odtrhli kvůli nedostatku vzduchu.
,,Ušlo to, co váš?"
,,Dělal jsem něco do práce a Scorpius si četl."
,,Mluvil jsi s ním?" zeptala se a na chvíli se jí na čele objevila vráska.
,,Ano a je to naprosto v pořádku. Říkal jsem ti, že tě má rád," odpověděl s úsměvem a ukradl si ještě jeden polibek.
,,Já už mám hlad," ozval se vedle nich Scorpius, čímž je přerušil a vyvolal u nich vlnu smíchu.
,,Taky jsem docela hladová," řekla Hermiona mezi smíchem, ,,A jsem zvědavá, co jste ukuchtili."
,,Už jsem ti říkal, že nejsem dobrý kuchař."
,,No právě," zasmála se a společně se vydali do kuchyně.
***
Tak jste to přežili a máme tu novou část ❤❤❤
ČTEŠ
She: Minister of Magic
Fanfiction„Zkazil jsi to!" „Napravím to, Scorpiusi." „Ona byla moje maminka a ty jsi to všechno zničil." Draco překvapeně hleděl na svého syna, co se zhroutil potom, co Hermiona odešla. Ale ještě více byl překvapený, že ji nazval svou matkou. 3.4.2017 #1 in...