xxvi.

8.5K 469 45
                                    

,,Ty hajzle!" procedil skrz zuby Draco, když držel Rona za límec, ,,Co jsem ti řekl?" vykřikl a jeho pěst se stakala s Ronovou tváří. Hermiona zalapala po dechu, ale nezarazila ho. Ron nic neříkal a Draco si z něho udělal boxovací pytel. Ron se samozřejmě bránil, ale proti Dracovi neměl šanci.

Takhle to pokračovalo asi pět minut, po kterých ležel Ron v kaluži krve. Hermiona měla pocit, že slyšela i křupnutí, ale bylo jí to jedno. Dostal to, co si zasloužil.

,,Ještě jednou se k ní přiblížíš a zabiju tě holýma rukama a bude mi u prdele, že mě za to zavřou," řekl a naposledy ho praštil, čímž ho poslal do bezvědomí. Vyskočil na nohy a vystrašeně se podíval na Hermionu. Ta neváhala ani chvíli a rozeběhla s k němu aby ho mohla vášnivě políbit. Bylo jí úplně jedno, že je jenom ve spodním prádle. Draco začal spolupracovat okamžitě a přitáhl si jí k sobě, co nejblíž to šlo. Tolik se o ni bál.

,,Miluju tě," řekla, když se od sebe odtrhli. Draco se na ni překvapeně podíval, ale pak se sklonil a znovu ji políbil. Cítil se tak šťastný.

,,A já miluju tebe. Byl jsem starchy bez sebe, když jsem se vrátil ze stavby a našel v hale uplakaného Scorpiuse, který mi řekl, že je tu ten zlý pán a ubližuje ti."

,,Ale neublížil mi, přišel jsi včas," řekla s úsměvem a znovu spojila jejich rty. Nemohla se jich nabažit. Staly se pro ní drogou. Po chvíli se kvůli nedostatku vzduchu museli odtrhnout. Draco ji pohladil po tváři a zamračil se, když si všiml rýsující se modřiny pod okem. Vztek jím opět začal proudit.

,,Udeřil tě?" zeptal se nahněvaně a bolestivě zároveň.

,,J-já jsem se bránila, a to se mu samozřejmě nelíbilo," zamrmlala a to mu stačilo jako odpověď. Schoval si ji u sebe v objetí a kladl jí malé polibky do vlasů. Trhalo mu srdce vidět ji takhle.

,,Měli bychom jít domů," řekl po chvíli, kdy se jen objímali a odtáhl se od ní, aby jí podal šaty.

,,Objednáš mi pizzu?" zeptala se s jiskřičkami v očích a Draco se musel zasmát.

,,Pro tebe cokoliv," odpověděl s úsměvem a zastrčil jí neposedný pramen vlasů za ucho.

***
Tak jste mě uprosili

She: Minister of MagicKde žijí příběhy. Začni objevovat