Hermiona seděla v obýváku u krbu a poslouchala Scorpiuse, který jí četl Bajky barda Beedleho.
„Všichni, kdo profesora Brumbála znali osobně, jsou pevně přesvědčeni, že by možnost podpory tohoto projektu uvítal," Scorpius se na chvíli odmlčel a Hermiona se na něj podívala s otázkou v očích.
„Něco se stalo?" zeptala se zmateně.
„Jaký byl?" zeptal se místo odpovědi.
„Velice moudrý muž. Rád pomáhal všem studentům, ale nikdy jim úplně neřekl, co mají dělat. Na to museli přijít sami."
„Škoda, že jsem ho nepoznal."
„Brumbál byl už starý, a kdyby nebyl zabit ve válce, i tak bys nedostal možnost ho poznat," řekla se smutným úsměvem. Zdálo se, že o tom Scorpius přemýšlí, ale po chvíli se vrátil zpět ke čtení.
„Zejména vzhledem ke skutečnosti, že veškerý jeho výnos je určen pro nadaci Lumos, jejímž cílem je pracovat ve prospěch dětí, které zoufale potřebují pomoc," přečetl, než byl přerušen Dracem, který se k nim připojil.
„Můžu vás na chvíli vyrušit?" zeptal se, když se posadil na opěradlo křesla, aby byl blízko Hermiony.
„Už jsi to stejně udělat," zasmála se Hermiona a Draco na malou chvíli taky.
„Potřeboval bych, abys tohle podepsala," řekl a podal jí dokumenty.
„Čeho se to týče?" zeptala se, když si od něho převzala papíry.
„To není důležité," odpověděl vyhýbavě a Hermiona se na něj se zamyšlením podívala. Pak se vrátila k dokumentům a letmo je prolétla očima.
„Tohle neodepíšu," řekla nazlobeně a odešla pryč do kuchyně.
„Hermiono, nic to neznamená," řekl, když se hned za ní objevil v kuchyni.
„Vůbec nepočítej s tím, že se ti něco stane, Draco Malfoy!" vykřikla.
„Nic se mi nestane, ale kdyby přece jen ano, nechceš, aby Scorpius šel do tvé péče?" zeptal se a Hermiona se na něj bolestně podívala.
„Nepřežila bych, kdyby se ti něco stalo! Miluju tě."
„A já tebe. To, že to podepíšeš, neznamená, že se mi něco stane. Jen, že Scorpius bude od teď i tvůj papírově."
„U Merlina, jsme hrozní. Bavíme se tu o něm jako o nějaké věci."
„Vlastně jsem to s ním probral a on by to chtěl. Jen to podepiš."
„Dobře, ale jestli se ti něco stane, tak si mě nepřej," řekla výhružně a podepsala to.
„Neopustil bych tě," řekl s úsměvem a přitáhl si ji do polibku.
ČTEŠ
She: Minister of Magic
Fiksi Penggemar„Zkazil jsi to!" „Napravím to, Scorpiusi." „Ona byla moje maminka a ty jsi to všechno zničil." Draco překvapeně hleděl na svého syna, co se zhroutil potom, co Hermiona odešla. Ale ještě více byl překvapený, že ji nazval svou matkou. 3.4.2017 #1 in...