Dny plynuly jako voda, až se z nich stal měsíc od doby, co se Hermiona a Draco viděli znovu po čtyřech letech. Za ten měsíc spolu trávili mnoho času a stali se z nich dobří přátele. Kdo by to byl čekal? Ani jeden si na tohle nové přátelství nemohl stěžovat, ale oba přemýšleli nad něčím víc. Tedy spíše Draco, ale Hermionu už to párkrát také napadlo.
Zrovna teď mířila domů po vyčerpávajícím dni, když zaslechla, jak na ni někdo volá.
,,Tak už se k čertu zastav, Grangerová!" Hermiona se otočila za tím hlasem a zkameněla. Právě za ní běžela samotná Pansy Parkinsonová. To nemohlo znamenat nic dobrého.
,,Co potřebuješ, Pansy?" zeptala se opatrně, když ji dohnala.
,,Oh, řeknu ti, co potřebuji. Potřebuji abys se držela dál od mého manžela a syna," řekla naštvaně a Hermiona na ni chvíli v tichosti hleděla.
,,O čem to sakra mluvíš?" zeptala se nechápavě.
,,Mluvím o tom, abys se přestala motat kolem Draca," vyštěkla.
,,Počkat, počkat. Ty jsi vdaná za Draca? A Scorpius je tvůj syn?"
,,A to si říkáš nejbystřejší čarodějnice své doby?" uchechtla se Pansy.
,,Fajn, pokud je to vše, ráda bych šla domů. S Dracem jsme jen přátelé, nemusíš se obávat," řekla a nechala tam Pansy stát samotnou.
Nelhala jí. Byli jen přátelé, ale proč ji tolik zasáhla možnost, že by mohla být Pansy za něho vdaná? Draco o ní nikdy nemluvil a ani Scorpius. Co když si to celé Pansy jen vymyslela? A proč jí vlastně tolik záleželo na tom jestli je to pravda? Osten žárlivosti se v ní probral a ona si tolik přála, aby si Pansy vymýšlela.
Ale vlastně se ničemu nemohla divit, že? Byla to stále jen knihomolka Grangerová. Nikdy u něho neměla šanci a ani si to nechtěla myslet, ale Ginny jí to vymluvila. Řekla, že se má snažit. Že u něho má šanci a ona jí uvěřila. Uvěřila, že má u Draca šanci a teď tohle.
Dokud se neobjevila Pansy, nevěděla jak moc jí na Dracovi záleží.
***
Osoba za regály byla Pansy 😏Co na to říkáte? Chtěli byste dnes ještě jeden díl? 😊
HROZNĚ MOC DĚKUJU ZA 1K PŘEČTENÍ!!! 💚💚💚💚💚
ČTEŠ
She: Minister of Magic
Fanfiction„Zkazil jsi to!" „Napravím to, Scorpiusi." „Ona byla moje maminka a ty jsi to všechno zničil." Draco překvapeně hleděl na svého syna, co se zhroutil potom, co Hermiona odešla. Ale ještě více byl překvapený, že ji nazval svou matkou. 3.4.2017 #1 in...