lv.

7.5K 434 51
                                    

Hermiona se v posledních dnech vůbec necítila dobře. Nic jí nebavilo a nejradši by pořád jen spala. Všechno ji vyčerpávalo a ona neměla sílu ani na ty nejběžnější věci.

„Hermiono, posloucháš mě vůbec?"

„Promiň, Percy, jen jsem byla myšlenkami někde jinde," omluvila se Hermiona a promasírovala si spánky.

„Poslední dny tu chodíš jako tělo bez duše. Měla bys si jít domů trochu odpočinout."

„Nemůžu jen tak odejít z práce."

„Ale můžeš, jsi přeci ministryně," zasmál se Percy a i ona se lehce pousmála, když si vzpomněla, že přesně tohle jednou řekla Scorpiusovi.

„A jsi si jistý? Poslední dobou tě tady samotného nechávám nějak často."

„Ano, než se tu objevil Malfoy byla jsi tu každý den od nevidím do nevidím. Zvládnu to, neboj."

„Vím, že to zvládneš, Percy. O to tu vůbec nejde."

„Už běž, prosím tě," zasmál se.

„Uvidíme se zítra," rozloučila se Hermiona a odešla z kanceláře. Když se odletaxovala domů šla si rovnou lehnout.

Probudila se až druhý den ráno a k jejímu překvapení u její postele seděla usměvavá Narcissa.

„Dobré ráno, sluníčko," pozdravila ji a odhrnula jí z obličeje vlasy.

„Dobré ráno, Narcisso. Děje se něco?" zeptala se zmateně a posadila se.

„Ne, ne, měla by jsi odpočívat. Když jsem čekala Draca, taky jsem byla pořád unavená," řekla a zatlačila jí zpátky do peřin. Hermiona se ovšem hned zase zvedla.

„O čem to mluvíš? Já nejsem těhotná," skoro až vykřikla zděšením. Jak ji to vůbec mohl napadnout?

„Ale ano, jsi."

„Narcisso, myslím, že kdybych byla těhotná věděla bych to dřív než ty," řekla Hermiona a Narcissa v jejím hlase pocítila kapku hněvu, a proto se stáhla.

„Dobře, nechme to být."

„Neříkala jsi to i Dracovi, že ne?"

„Samozřejmě, že ne! To mu řekneš ty sama."

„Narcisso, vážně mě děsíš. Už o tom prosím nemluvme."

„Dobře, obleč se, vezmu tě někam na snídani."

„Ale co Draco a Scorpius?"

„Ti dva to bez tebe chvíli vydrží."

„Dobře," souhlasila Hermiona a vstala, aby se mohla převléknout.

She: Minister of MagicKde žijí příběhy. Začni objevovat